Szóljon a szabadság a pihenésről!
Az év végi hajrá után az ünnepeknek a pihenésről kellene szólnia. Ekkor igyekszünk kikapcsolni, és nem a munkára gondolni. A cégvezetők számára viszont ez az időszak sem biztos, hogy a felhőtlen pihenésről szól. Ők azok, akik képtelenek megválni okostelefonjaiktól, laptopjaiktól, ha pedig jön egy email, nem tudják megállni, hogy ne válaszolják meg a lehető leghamarabb.
Ha Önnek is ismerős ez a helyzet, kezdje az új évet rendszerezettebben és költöztesse cégét CRM rendszerbe! Így Ön és munkatársai is egy olyan rendszerrel dolgoznak, amivel kiválóan lehet vezetni az értékesítést, marketinget, ügyfélszolgálatot, sőt még a toborzással és eseményekkel kapcsolatos folyamatokat is. Ezen kívül emlékeztet a teendőkre és priorizálja őket, és bizonyos folyamatok automatizálásával még a robotmunka terhét is leveszi a munkatársak válláról.
Egy felhő alapú CRM rendszer, mint amilyen a MiniCRM is, a megszerzett információkat áttekinthetően, az érintett munkatársak számára azonnal elérhető módon kezeli. Mivel a rendszer minden előzményt és elérhetőséget megőriz az ügyfelekről, képes lépést tartani az egyes vállalatok összetett működésével. Ha egy munkatárs szabadságra megy, az őt helyettesítő kolléga sem lesz gondban, ha egy ügyfél esetleg hirtelen betelefonál.
Ünnepekkor a cégvezetőknek is kell egy kis lazítás. A megfelelő CRM rendszer használatával - a cég működésében bekövetkező számos pozítiv változás mellett - nyugodt szívvel "kiszervezheti" magát vállalkozásából a szabadság ideje alatt, a folyamatok változatlanul olajozottan fognak működni.
Megfogadom, hogy...
Szilveszterkor, amikor éjfélt üt az óra, megfogadunk valamit. Bármi is legyen az, hajlamosak vagyunk nem betartani ezeket a fogadalmakat. Gyakran elfelejtjük és megnyugtatjuk magunkat azzal, hogy eddig is működött az életünk, ezután is fog, esetleg megijedünk, mert túl nagynak érezzük a feladatot, vagy nem tudunk szabadulni szokásainktól.
Első lépésként próbáljon meg változtatni a hozzállásán és ne tegyen egyszerre sok olyan fogadalmat, amit képtelenség betartani. Inkább készítsen egy listát azokról, amiken változtatna, és a célokról, amiket el akar érni. Ha ez megvan, jelölje meg, melyek eredményeznék a legpozitívabb változást, hoznák el a legnagyobb sikert Önnek és koncentráljon azokra. Nem kell mindent egyszerre megtennie: ütemezze be a fogadalmakkal kapcsolatos teendőket. Ha komplex a cél, bontsa lépésekre az eléréséhez szükséges tennivalókat és mindig az Ön előtt lévő feladatra koncentráljon. Ne féljen az újítástól sem, hiszen úgy lehet nagy eredményeket elérni, ha merünk új dolgokba belevágni!
Érje el üzleti céljait!
Ahhoz, hogy növelje bevételét és időt tudjon spórolni magának és munkatársainak, kezdetben egy kis időt és kell fektetnie abba, hogy igényei szerint kialakítsa CRM rendszerét. A bevezetésbe fektetett energia viszont idővel többszörösen megtérül.
MiniCRM használatával azokra az érdeklődőkre összpontosíthat, akikkel tényleg megéri foglalkozni. Az alap logika az, hogy meg kell határoznia, ki minősül cége számára célcsoportnak, VIP érdeklődőnek, vagy esetleg nem célcsoportnak. Figyelembe kell vennie azt is, hogy az adott érdeklődő mennyire áll közel a vásárláshoz. Érdektelen, meggyőzhető, vagy legjobb esetben elkötelezett. Ha ezt a két tényezőt meghatározza, a rendszer segít eldönteni, kivel érdemes kiemelten foglalkozni és egyes teendőit is az érdeklődők fontossága szerint rendezi sorrendbe.
Miközben érdeklődőit megpróbálja eljuttatni a vásárlásig, figyeljen a bizalom kiépítésére. Nem kell ördöngösségekre gondolni, kezdje apró gesztusokkal. Gondolja át, átlagosan mennyi időn belül szokta visszahívni érdeklődőit?! Néhány óra, vagy esetleg több, mint egy nap? Ha a kettő közül valamelyik helyes, idén figyeljen arra, hogy 5 percen belül visszahívja őket, mivel ezzel akár meg is duplázhatja sikeres üzletkötéseinek számát.
Ebben az évben minden eddiginél jobban figyeljen meglévő vevőire is! Ez nemcsak azért fontos, hogy ők legközelebb is Öntől vásároljanak, hanem azért is, mert egy lojális és elégedett vásárló biztos, hogy terméke/szolgáltatása hírét fogja vinni! Ha nem tudja megállapítani, mennyire elégedettek vevői, weboldalára helyezzen el űrlapot, amiben vevői jelezhetik mennyire voltak megelégedve a termékkel, és a vásárlás menetével. Szövegdobozt is érdemes beilleszteni, így a vevők saját szavaikkal tudják kifejezni tapasztalataikat. Az űrlapot készítse el MiniCRM-mel, így az űrlapon megadott információk, egyből bekerülnek CRM rendszerébe.
Ne feledje, az, hogy megfogad valamit, önmagában még nem jelent semmit. Ha viszont minden nap dolgozik azon, hogy jobb legyen, komoly eredményeket érhet el! Sok sikert és elsörpő eredményeket kívánunk 2016-ra!
Kérdezze a szakértőt, ha Ön is szeretné kihasználni a cikkben bemutatott előnyöket.