A MiniCRM professzionálisan támogatja az ügyfélkezelési stratégia megvalósítását, új szintre emeli az értékesítési folyamatot. Használatával érdeklődőinket a megkeresés pillanatától nyomon követhetjük az értékesítési folyamaton át a vevővé válásig. Egyszerűen kezelhető, bárhonnan elérhető, mégis sokrétű szoftver, ami könnyen igazodik meglévő cégműködésünkhöz. Nézzük meg, egyik kiemelt ügyfelünk példáján keresztül, hogyan lehet alkalmazni rendszerünket a mindennapokban.
Az OLC System Kft. 2011 óta foglalkozik energiamenedzsmenttel: vállalati és intézményi ügyfeleknek kínálnak innovatív, személyre szabott megoldásokat. Ügyfeleikkel szoros partneri kapcsolatot ápolnak, a tervezéstől a tanácsadáson át a megbízás teljesítéséig.
A vállalat az értékesítőkön és a weboldalon keresztül hozza be érdeklődőit, így az ügyfelekkel való kommunikáció kiemelt fontossággal bír. Azonban a kezdeti - saját fejlesztésű - rendszer nem hozta az elvárt funkciókat, például az értékesítő nem tudta tájkékoztatni az ügyfelet arról, hogy hol tart az értékesítésben.
OLC System - értékesítés kontroll és hatékonyság növelés egy testreszabható rendszerrel
2013-ban az egyik munkatárs ajánlására utána néztek a MiniCRM-nek, a próbaverzió pedig meggyőzte őket. Kezdetben 4-5 felhasználó volt, mostanra 25 munkatársnak van hozzáférési jogosultsága - mondhatni csak ezen keresztül kommunikálnak a kollégákkal. Nagyjából egy hét alatt sikerült “belerázódni” a MiniCRM használatába - páran elkötelezett hívek lettek, köztük az irodavezető, aki házon belül okítja kollégáit a rendszer használatára.
A MiniCRM-be minden egyes információt rögzítenek. Ezáltal a folyamatok jól működnek - felelősöket rendelnek hozzájuk és le tudják őket bontani lépésről-lépésre - így az ügyfeleket könnyebben tartják bent az értékesítési körforgásban. A teendő kezeléssel a határidők betartása is egyszerű, ez erősíti a minőségi kiszolgálást, a szavahihetőséget - tehát pozitív kép alakul ki a cégről. Az értékesítők a rendszer és önmaguk által is irányítva vannak (mivel saját maguknak is vesznek fel teendőt), így precízebben és szorgalmasabban látják el feladataikat. Látják azt is, ha egy folyamat esetleg félbe maradt, ekkor rákérdeznek az adott kollégára vagy megoldást kínálnak a problémára, ezzel is segítve az értékesítés előremenetelét. A rendszer tisztább helyzeteket teremt, mivel egyértelműen követhető ki hogyan végzi a munkáját. Ez a cégvezető számára is nagy segítség - mindennap ellenőrzi a státuszokat, ajánlatkéréseket, lejárt teendőket és ott avatkozik be, ahol épp szükséges.
Használatával időt is spórolnak: minimális adminisztratív munkával mindenki képbe kerül mindennel, a folyamatok összefüggnek, mobilon is kontrollálhatóak. Az előzmények áttekintésével akadály nélkül lehet továbbhaladni - ez nagy segítség, hiszen mindent fejben és cetliken tartani nem könnyű. Ráadásul nem kell folyton számon kérni a munkatársakat, a rendszerben úgyis minden lekövethető. Automatizálták az emaileket, státusztól függően küldik ki az ügyfeleknek, sablonokat használva - így tájékoztatják őket az aktuális történésekről.
Az elmúlt évhez képest háromszorosára nőtt az értékesítők száma, ezáltal nőtt az értékesítés is. A MiniCRM hozzájárult a fejlődéshez, használatával könnyebben ki lehet kerülni a káoszt. Átlátható, egyértelmű, alkalmazásával hatékonyan levezényelhető az értékesítés és könnyen követhetők a mindennapi problémák.
Döntésüket nem bánták meg, a korlátlan fejlődés lehetőségét látják a rendszerben. Mivel a MiniCRM-et használó cégek alapvetően egy dologban hasonlítanak (értékesítenek), a célok egyeznek. Ám az egyes vállalatoknak más-más igényeik vannak a rendszert illetően - eltérő problémákkal találkoznak, melyek függvényében fejlesztik a MiniCRM munkatársai a rendszert. Ezt rendkívül hasznosnak találják az OLC Systems-nél, ugyanis a végeredményt mindenki egyformán, a saját érdekében kamatoztathatja.
Az OLC System számára a MiniCRM-ben rejlő legfontosabb tulajdonság a testreszabhatóság, hiszen - ahogy ők fogalmazták - az élet diktálja, hogyan alakítsák a rendszert. Ráadásul mindez informatikus bevonása nélkül is megoldható. Eddigi tapasztalataik alapján úgy gondolják, hogy MiniCRM nélkül bele sem vágnának egy új vállakozásba.
Eszköz a sikerhez
Azok a vállakozások, melyek több munkatársat foglalkoztatnak, a MiniCRM használatával egy sokkal transzparensebb képet kapnak mindennapi tevékenységeikről, a munkatársak hatékonyságáról, az aktuális eredményekről. Muszáj lépést tartani a változásokkal, hiszen a hosszútávú sikerek kulcsa a folyamatos fejlődés. Erre nyújt eszközt a vállalatok számára a MiniCRM - már csak élniük kell a rendszer kínálta lehetőségekkel.
Megbizonyosodna rendszerünk hatékonyságáról? Próbálja ki 30 napig díjmentesen rendszerünket vagy jöjjön el ingyenes workshopjaink egyikére, ahol tanácsadóink segítenek felépíteni és beállítani értékesítési rendszerét.