A félszáz előadáson megvitatjuk a személyes vagy gépi ügyfélszolgálat dilemmáját, tippeket adunk, hogyan kell azokat az ügyfeleket kezelni, akik tanácsadók nélkül, maguk hozzák meg a döntést, segítünk eldönteni, milyen adatvédelem jár a felhőben tárolt adatokhoz.
Hét szakember egy színpadon
Közös színpadon keresi majd a zárhoz a kulcsot, avagy az ügyfél fejéhez, szívéhez, pénztárcájához a kulcsot az ügyfélkapcsolati szakma doyenjeivel karöltve három karizmatikus tudós, gondolkodó: Mérő László matematikus – pszichológus (“esszéíró”, aki saját bevallása szerint “azért ír, hogy provokálja az olvasó eszét”), Baracskai Zoltán közgazdász (egyetemen oktató fia szerint “a Balkán Mintzbergje”) és Kozák Ákos közgazdász - szociológus (aki Sas István szerint “a rendelkezésére álló egyedülálló piackutatási adatbázisból gyúr össze igazi hús-vér fogyasztókat”).
A plenáris előadásokat követő pódiumbeszélgetéshez a szakma doyenjei csatlakoznak: Méry Katalin a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálat vezetője, Szabó Noémi az IBM ISC vezetője, és Szopkó György a Posta Biztosító ügyfélszolgálati vezetője. A beszélgetés moderátora Tóth Éva Mária, a Partnering Konferencia szakmai mentora lesz.
Az ügyfél maga dönt
Az internet vezérelte világban Koós Boglárka, az OTP Bank Elektronikus Banki Igazgatóság főosztályvezetője arról tart majd előadást, hogyan sikerült bankfiókot nyitni Magyarország legkisebb településén, a hivatalosan kilenc lakosú Iborfián. Csíkos Dániel, a Genertel Biztosító Zrt. vezérigazgatója előadásában a direkt ügyfelekre szabott biztosítási megoldásokról és a kiszolgálás fejlődéséről beszél. Azon a piacon, ahol az ügyfél maga hozza meg a döntést, nincs szükség tanácsadóra, de annál inkább kell a minőségi online kiszolgálás.
A rendezvényen napi két szekcióülésen vehetnek részt az érdeklődők, minden szekcióülés három sikeres projektet esettanulmányként mutat be. Vagyis összesen 12 hasonló előadás várható. A tervezett témák: miként segítheti a big-data az ügyfélszolgálatokon az értékesítést, hogyan lehet az unalmas e-learninget y generáció által jól fogyaszthatóvá tenni, milyen KPI-okat érdemes meghatározni az online csatornák hatékonyságának vizsgálatakor, hogyan alkalmazkodnak a call centerek az okos kütyüket használó ügyfelekhez.
Big data, big sales
Minden egyes online megnyilvánulásunkkal – vásárlás, letöltés, videózás, vagy akár egy egyszerű keresés, telefonálás és sms küldés – értékes információt hagyunk magunkról. Az igazi Big Data cégek, mint a Google vagy az Amazon, folyamatosan gyűjtik rólunk az információkat, és mesterséges intelligencia módszerekkel elemzik azokat. Pancza Judit, a Clementine Consulting szöveganalitikai szakértője előadásában arról beszél, ezeket az adatokat hogyan lehet hasznosítani egy call center hívás során.
Adatok védelme a felhőben
Nem egyszerű tisztán látni adatvédelmi területen a felhőben tárolt adatok esetében, amikor azt sem egyszerű eldönteni, milyen jog vonatkozik rájuk. Felhősödés és big-data kontra adatvédelmi szabályozás címmel dr. Friedler Gábor ügyvéd, adatvédelmi szakértő tart előadást a Partnering Konferencián.
Online regisztrációhoz, a teljes programért látogasson el weboldalunkra: www.partneringkonferencia.hu