A Raisecom Technology workshopot rendezett a magyar piacon működő helyi operátorok és forgalmazók számára, erősítendő piaci jelenlétét, továbbá bemutatandó Carrier Ethernet portfolióját. A vállalat utolsó kilométereket érintő és aggregációs megoldásokhoz kapcsolódó berendezések terén ismert a távközlési piacon. Arra törekszik, hogy a Carrier Ethernet hozzáférés és szolgáltatás terén piacvezető szerepet harcoljon ki. A Raisecom portfoliójában helyet kap a Carrier Ethernet demarkáció, a PTN (Packet Transport Network) hálózat, a Career Ethernet Switch, az EPON, a CWDM/DWDM, a több szolgáltatásos hozzáférési platform (MSAN) és terminálok, valamint a több szolgáltatásos, utolsó kilométereket érintő hozzáférési és hálózat-menedzsment rendszer. A szolgáltatói hálózatokban több mint 8 millió felszerelt készülékkel bír a vállalat.
A cég jelenleg 2800 dolgozót foglalkoztat, éves bevétele meghaladja a 220 millió dollárt. Indulása óta minden évben 40 %-kal növelte bevételét, és a Deloitte Touché Tohmatsu értékelése szerint négy éven keresztül volt egyike az 500 leggyorsabban fejlődő technológiai vállalatnak az ázsiai és csendes-óceáni térségben. A pekingi székhelyű Raisecom mára kiterjesztette működését Európára, Latin-Amerikára, Kanadára, a Közel-Keletre, Délkelet-Ázsiára és az Egyesült Államokra is. Ügyfélköre világszerte több mint 74 országra és régióra terjed ki az adattovábbítás, a közműszolgáltatás, a közlekedés, a nemzetvédelem, a bányászat, valamint az olaj- és földgázkitermelés területén. A vállalat bevételének jóval több, mint felét fordítja kutatásra és termékfejlesztésre.
2005 óta van jelen az európai piacon, hazánkban pedig 2010 novembere óta (itthon stratégiai partnere a Sinus-Networks). Költséghatékony szolgáltatói switch-ek forgalmazását kezdte el, emellett a RaiseCom GePON megoldásai is bevezetésre kerültek. A hazánkban forgalmazott hálózati aktív eszközök túlnyomó része a hagyományos értelemben vett vállalati piac igényeit elégíti ki; számtalan esetben használják ezeket az eszközöket szolgáltatói hálózatokban is.
A Raisecom termékeket Magyarországon jelenleg tíz - többségében telekommunikációs vállalat használja. A Raisecom 50%-kal szeretné növelni ügyfelei számát, és tovább szándékozik bővíteni együttműködését a helyi telekommunikációs és internet szolgáltatókkal.