Globális marketingkampány keretén belül arculatot vált a világ egyik vezető szélessávú eszköz-, és megoldásszállító vállalata, a tajvani Zyxel. A cég az "Ön hálózati szövetségese" koncepcióval próbál közelebb kerülni felhasználóihoz, és segíteni partnereinek a technológia központú világ kihívásainak megoldásában.
Az "Ön hálózati szövetségese" koncepcióval a márka kiemeli alapvető kompetenciáit, és tovább közelít fogyasztóihoz. Az új szlogen mellett több jótékonysági akcióval is igyekezett bemutatni a vállalat átalakulását a gyártó: bakszolgáltatást telepítettek Kína távol eső falvaiba, öntözőrendszert építettek az Egyesült Államok aszály sújtotta területein, és európai iskoláknak is adományoztak hálózati rendszereket.
"Az új vállalati arculat a Zyxel stratégiai irányváltását tükrözi. Szövetségesként állunk partnereink és felhasználóink mellett a mai technológia központú világ kihívásaival szemben. Az új "szövetséges" figurák illusztrálják tevékenységeinket, amivel segítjük ügyfeleinket az adatbiztonság, a hálózati sebesség, az adattárolás és a streaming szolgáltatások területén. Az új logó és az öt új szín szimbolizálja a megoldásaink sokszínűségét az end-to-end hálózati megoldások piacán" - mondta Treso Tamás, a Zyxel regionális értékesítési menedzsere.
A cég arculata jelentős változásokon esett át. Az új, fekete logóban az "X" a felhasználókkal való összekapcsolódást jelzi, és a vezetékes illetve a vezeték nélküli hálózati megoldásokra utal. A Zyxel egy közvetlenebb, támogatóbb stílust is szeretne képviselni, eszközeik népszerűsítéséhez rajzolt figurákat is alkalmaz. Az egyes termékcsoportokat öt különböző színnel különböztetik meg, ami reflektál a márka sokszínű tevékenységére.