Azt hihetnénk, hogy a Facebookon már nem lehet fokozni a reklámok mennyiségét, ám a cég még mindig keresi a módját, hogy hol helyezhetne új hirdetéseket.
A legújabb elképzelés szerint a kereséseket aknáznák ki. Amint az a Facebook egyik vezetője, Zoheb Hajiyani elmondta, a cég a hirdetések elhelyezésével kísérletezik a Facebook keresési eredményekben. Értékelni fogják, hogy ezek a hirdetések hasznosak-e a felhasználóknak és a vállalkozásoknak, és ennek alapján döntenek a kiterjesztésükről.
Bár a Facebook már korábban is próbálkozott keresési reklámokkal, ez a jelenlegi kísérlet fontos fejlemény a növekedési problémákkal küzdő cég életében.
A jelenlegi elképzelések szerint az új hirdetési formátumot a hagyományos hirdetéskezelő eszközökön keresztül érhetik majd el a Facebook korábbi partnerei.
Az új hirdeti formátum a legújabb jele annak, hogy a Facebook elkeresedetten kutat az újabb reklámlehetőségek után. A cég korábban többször is figyelmeztette a befektetőket, hogy a jelenlegi hirdetési formák teljesítőképességük határára értek.