Hirdetés
. Hirdetés

Új frontot nyit a Lenovo

|

A Lenovo a továbbiakban nagyobb hangsúlyt fektet az otthoni PC üzletágra, és a kínai piacon kívül is terjeszkedik.

Hirdetés

A kínai vállalat három évvel ezelőtt vásárolta meg az IBM veszteséges személyi számítógép üzletágát. Azóta főként az üzleti PC-k piacára koncentrált, és mára a negyedik helyen áll a világpiacon a HP, a Dell és az Acer után. Most a cég az otthoni gépek piacára helyezi a hangsúlyt, a Financial Times információi szerint hamarosan új termékcsaláddal fog jelentkezni, az IdeaPad és az IdeaCentre al-márkákkal. Az új gépeket a közép- és a felsőkategóriás szegmensre pozicionálják.

 

y710.jpg
 

 

A Lenovo eddig is gyártott otthoni PC-ket, de ezeket főleg a kínai piacon értékesítették. Az IdeaPad notebookokkal (képünkön az Y710) és az IdeaCentre asztali gépekkel a külföldi piacokat célozzák meg. Az amerikai piacon három IdeaPad modellel jelennek meg, a legolcsóbb 800 dollár lesz.


Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.