A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak. A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit.
Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken. Ki kell tűnnünk a tömegből, hiszen már minden versenytársunk is jelen van ezeken a felületeken, az emberek pedig egyre kevésbé érdeklődőek.
Rugalmasnak, leleményesnek és nagyon hozzáértőnek kell lenni, hogy a lehető legjobban használjuk a közösségi oldalakat üzleti célokra, értékesítésre, ismertség növelésére.A legfrissebb trendekről, újdonságokról és a legjobb, bevált praktikákról mindent megtudhat a Piac&Profit konferenciájának szakértő előadóitól.
Időpont: 2015. március 19. (csütörtök) 10.00-16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10:00 - 10:30 A Social Media trendjei 2015-ben. Merre tart a közösségépítő világ? Online értékesítési trendek.
Előadó: Kulcsár Róbert, ShopRenter.hu Kft
10:30 – 10:50 A felhasználói élmény – az újkori varázsszó. Hogyan érjük el?
Előadó: Fónagy Balázs, Testbirds felhasználói élmény elemző
10:50 – 11:20 SEO-trendek. A keresőoptimalizálás legújabb trükkjei. Hogyan kövessük a gyorsan változtató Google-trükköket?
Előadó: Éles László, SeoSiker.hu
11:20 – 11:50 A Facebook marketing trendjei. Változó hirdetési lehetőségek, hatékony kihasználásuk.
Előadó: Gombos Zsolt, Facebook-szakértő, Online Marketing Akadémia - OMA.hu (alapító, tréner)
11:50- 12:20 Konzultációs és kávészünet
12:20 – 12:50 Hirdetések a Google-n. A Google Adwords változásainak követése, a változások várható iránya. Hogyan használjuk eredményesen az Adwords-öt?
Előadó: Szaladják Linda, Google AdWords hirdetési specialista, online marketing szakértő
12:50 – 13:20 Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei?
Előadó: Verdes János, PhoenixWEB Kft.
13:20 – 13:50 Hogyan vizsgáljuk hirdetéseink hatékonyságát?
Előadó: Adverticum Adserver
13.50−14.30 Konzultációs és ebédszünet
14:30 – 15:00 Remarketing a social mediában.
Előadó: Kocsis Márk, üzletágvezető, AS Services Kft.
15:00 – 15:30 Miért kell egy cégvezetőnek regisztrálnia a LinkedInre? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Előadó: Donka Noémi, LinkedIn szakértő HR tanácsadó, TESK Tanácsadó Kft.
15:30 – 15:50 Hatékony mobilmarketing applikációkkal, közösségi kapcsolatokkal
Előadó: felkérés alatt
15.50−16.10 Személyes konzultáció az előadókkal
16.10-16.30 Üzleti kézfogó
A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).