A terméktámogatásról részletes információk érhetők el a https://www.samsung.com/hu/support/warranty/ weboldalon, a Samsung Members alkalmazásban pedig személyre szabott segítséget kaphatnak. A Samsung Community közösségi fórumán a felhasználók egymást is segíthetik tanácsaikkal és a vállalat szakembereit is kérdezhetik a termékekkel kapcsolatban vagy beszélgethetnek a közösség tagjaival.
A meghosszabbított jótállású eszközök garanciális javítását 2020. július 15-ig ingyenesen végzi a Samsung. Emellett a mobilkészülékek esetében továbbra is érvényes a vállalat, a vírus helyzet idejére kiterjesztett szolgáltatása, melynek keretében ingyenesen el- és visszaszállítják a szervizből a készülékeket. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát. A teljeskörű szolgáltatás mellett a felhasználók az igazán fontos dolgokra koncentrálhatnak és nyugodtan használhatják tovább az eszközeiket.