Az egy alkalomra szóló ingyenes tanácsadás során a Telekom szakmai partnere a cégek weboldalának elkészítésében nyújt segítséget. A vállalkozásoknak, miután regisztráltak a Webkönnyen próbaverziójára, külön kell igényelniük az extra szolgáltatást, tehát a segítségnyújtás a regisztrációval nem válik automatikussá.
A Telekom egy korábbi kutatásából kiderült, hogy a honlap elkészítése - illetve elkészíttetése - kapcsán a válaszadók 42 százaléka az időt tartja a legnagyobb akadálynak, 33 százalék pedig a megfelelő szakértő hiányára hivatkozik. A kisvállalkozások ötödénél maga a vállalkozó készítené el a honlapot, 11 százalékuknál egy munkatársat bíznának meg ezzel, 28 százalékuk ismerőssel vagy rokonnal oldaná meg a kérdést, de 21 százalékuk igénybe venné szakértő vagy szolgáltató segítségét. A Telekom kis- és közepes vállalkozások üzletága ezeket a válaszokat látva döntött úgy, hogy a Webkönnyent további kedvezményes szolgáltatással bővíti ki, így megpróbálva átlendíteni a kisebb cégeket azokon az akadályokon, amelyek, - érzésük szerint - a leginkább útját állják céges honlapjuk kialakításának.
A Magyar Telekom Webkönnyen szolgáltatása amely honlapszerkesztőt, webtárhelyet és saját webcímet tartalmaz, egyszerű kezelőfelülettel rendelkezik, könnyen testre szabható, így akár maga a vezető, vagy egy kollégája is menedzselheti a munkája részeként. Mostantól pedig már a weboldalkészítésre vonatkozó díjmentes szolgáltatás is a csomag részét képezi. A Telekom grátisz tanácsadói ajánlata 2016. augusztus 31-éig érvényes.