Hirdetés
. Hirdetés

Így könnyítik meg a vállalatok az ideiglenes dolgozókkal való együttműködést

|

Az ünnepi időszakban a csomagszállítási szektornak megnövekedett számú ideiglenes munkavállalót kell felvennie/Három tipp az egyszerűbb felvételi folyamatra.

Hirdetés

Közelednek az ünnepek és az online üzletek virágoznak. Az Amerikai Postaszolgálat szerint nagyjából 16 milliárd csomag és levél kiszállítása várható a szezonban. Ez azt jelenti, hogy a csomagszállító szektornak, csakúgy, mint más ágazatoknak, megnövekszik az igénye az ideiglenes munkavállalókra a Hálaadás és az Újév között. Számos vállalat fél az ideiglenes dolgozók felvételével kapcsolatos adminisztratív munkától, de az automatizált folyamatok segíthetnek.

Hirdetés

"A stresszel teli ünnepi szezon igazi kihívást jelenthet az online boltoknak, a szállítócégeknek és más iparnak is" - mondja Christopher Kuhn, az OTRS AG operatív igazgatója. "A munkaterhelés akár meg is duplázódhat. Ezért javaslunk automatizált megoldásokat az adminisztratív erőfeszítések lehető legalacsonyabb szinten tartása és az alaptevékenységre való összpontosítás érdekében."

A dolgozók felvételének automatizált kezelése
Amikor egy új munkavállalót felvesz egy cég, akkor a személyes adatait rögzíteni kell, postafiókot/jelszót kell létrehozni, egyenruhát kell kiadni. Különösen, amikor sok új munkavállaló kezd egyszerre, ez manuálisan rengeteg időt vesz igénybe, de egy üzleti folyamatkezelő rendszer a felvételi folyamat minden lépését képes feltérképezni, és a folyamatokat automatikusan kezelni. Az ideiglenes dolgozó személyes adatait csak egyszer kell rögzíteni, és aztán, a munkavállalók, akik részt vesznek az új emberek első napjának előkészítésében, automatikusan értesítést kapnak, a szükséges tennivalókat a rendszer irányítja, és minden szükséges lépés dokumentál. Amint az ideiglenes munkavállaló megérkezik, a szükséges adminisztratív feladatok már meghatározásra kerültek, és a munkát rögtön el lehet kezdeni.

A rutinfeladatok optimalizációja a rögzített folyamatleírások alapján
Időről időre sok időt vehet igénybe az ideiglenes munkavállalók személyes képzése, a feladatok elmagyarázása, vagy emlékeztetése arra, hogy milyen lépéseket kell megtennie. Ezen a téren is jelentősen megkönnyíti a munkát egy automatizált rendszer. A rendszeresen előforduló munkalépések egyértelműen meg vannak határozva, és az emlékeztetők automatikusan keletkeznek. Az esetek többségében még az összetettebb feladatokat is el tudják látni az új vagy a folyamatokban még járatlan munkavállalók.

Hatékony erőforrás tervezés
Az újonnan kialakult csapatoknak gyakran gyorsan eredményt kell produkálniuk. Minél átláthatóbb a közös munkája, annál jobbak az eredmények. A megosztott naptárak lehetővé teszik az alkalmazottak és a csapat munkaterhelésének nyomon követését. Egy automatizált rendszer a beérkező ügyfél megkeresésekhez közvetlenül dátumot és időpontot rendel, naptárbejegyzést létrehozva. Nem vesznek el részletek, és a csapat ugyanúgy képes dolgozni.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.