Valószínűleg minden marketinges álmainak netovábbja egy olcsó, sok embert megmozgató reklámfogás. Pont ezért találták ki a gerillamarketinget. Azt lehet viccesen, lehet rámenősen és lehet nagyon bénán, pont az ellenkező hatást kiváltva is csinálni. Mindegyikre tudunk számtalan példát, a legutolsóra meg most láttunk egy bicskanyitogatóan bosszantót.
A mai napon, több népszerű blog bejegyzéseinek kommentárjai közt felbukkant egy - nahát, micsoda véletlen - ugyanattól a hozzászólótól származó, ugyanolyan szövegezésű bejegyzés:
"intellektuell
Bazz láttátok már a
www.heinekenmusic.hu -t??
FELTÖRTÉK!!
És enyhén 18+ -os képeket raktak fel!!!
Mekkora szívás!!:D:D"
Természetesen a sörgyártó oldalát nem törték fel, ez csupán gerillamarketing. Mégis, mire számított, aki ezt kitalálta, vagy az, aki ezt a megrendelőnél elfogadta és engedélyezte? Azon túl, hogy a legtöbb helyen pár tíz perc alatt moderálták a bejegyzéseket, addig is milyen hatást vártak kiváltani? Vagy ennyire sokat érnek azokat a kattintások? Egy jellemző hozzászólás a sok közül:
"geistwald
Enyhén 18+ a véleményem a gerillamarketinges heineken seggfejekről. A sörötök is szar."