A Telekom fejleszti és bővíti ügyfeészolgálati rendszereit, ezért február 16-án 22 órától várhatóan február 19-én nap végéig a telefonos, online önkiszolgáló felületek és a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, valamint az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket.
Átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre - kivéve a letiltást, ami elérhető lesz.
Azok, akiknek éppen ezeken a napokon fogyna el a díjcsomagjában vagy forgalombővítő opciójában foglalt adatmennyisége, nem tudnának tovább mobilinternetezni, így a Telekom inkább azt a megoldást választotta, hogy belföldön szabad és korlátlan mennyiségű mobilnettel látja el ügyfeleit erre az időszakra.
További információk a Telekom weboldalán olvashatók.