"Nagy örömmel fogadtuk, hogy megkaptuk a "FrontRunner for IT Help Desk software" címet" - mondta André Mindermann, az OTRS Group vezérigazgatója és egyik alapítója. "Szeretnénk megköszönni felhasználóinknak a visszajelzést és a támogatást. Véleményükkel hozzájárulnak az OTRS további fejlődéséhez, valamint ahhoz, hogy vállalatunk folyamatosan alkalmazkodni tudjon napjaink rugalmas üzleti környezetének változó igényeihez, valamint a digitális trendekhez."
Az OTRS azért fordul a kisvállalkozások felé, mert szolgáltatásmenedzsment szoftvere teljesen menedzselt és On-Premise (saját üzemeltetésű) környezetben is elérhető, így az ő igényeiket is képes kiszolgálni. Az automatizálást biztosító alkotóelemek segítik a kisvállalkozásokat abban, hogy csökkentsék adminisztratív költségeiket, és az eddig túlzottan leterhelt munkatársak inkább a stratégiai és alapvető feladatokra fókuszálhatnak.
A FrontRunner jelentés kiértékeli az ellenőrzött (igazolt) végfelhasználói véleményeket és termékadatokat, a használhatóságuk és a végfelhasználói javaslatok alapján rangsorolva a legjobb termékeket. Az OTRS a maximális 5 pontból mindkét kategóriában 4,5 pontot kapott.