Az Apple szeret nagy számokkal dobálózni - azt például már mindenki megszokhatta, hogy a termékbemutatóin és egyéb rendezvényein úgy röpködnek a millió felhasználós és milliárd dolláros mérföldkövek, mint a papírrepülők. A cég emellett minden jelesebb időszakot és apropót is felhasznál efféle összegzésekre, most például arról számolt be, hogy Szenteste és Újév között az App Store vásárlói 1,8 milliárd dollárt költöttek applikációkra, 400 milliárd dollárral többet, mint tavaly. Különösen jól sikerült január elseje, amikor az előző évi 386 millió helyett 540 millió dolláros forgalmat bonyolított az áruház. A legjobban a játékok fogytak.
A vállalat közleményében azt is megemlíti, hogy a fejlesztők az Apple Store 2008-as indulása óta összesen 200 milliárd dollárt kerestek. A tavalyi év hasonló időszakában még csak 155 milliárdra rúgott ez az összeg, vagyis a 2020-as év 45 milliárdot hozott a fejlesztők konyhájára.
Az Apple bejelentette, hogy a befogadták az első fejlesztőket az App Store Small Business programba. Ez a program azoknál a fejlesztőknél, ahol a bevétel nem éri el az évi egymillió dollárt, az App Store-ban eladott appok után a 30 százalék helyett csak 15 százalékot von le, tehát így a "kicsik" is szemmel látható összeget tudnak keresni az appjaik után. A cég nem árulta el, hány fejlesztőt vettek be az új programba, de azt állította, hogy a fejlesztők nagy többsége jobban fog járni. A kisvállalkozásokat támogató program azután indult el, hogy kiderült, az Európai Bizottság trösztellenes hatósága tovább folytatja az App Store szabályainak vizsgálatát.
Az Apple további sikerekről is beszámolt: konkrét számok említése nélkül elmondta, hogy az Apple Music rekordévet zárt, az Apple Books havi 90 millió aktív felhasználónál tart, az Apple Pay-t ma már elfogadják az amerikai üzletek 90, a brit üzletek 85, és az ausztrál üzletek 99 százalékában, az Apple TV app pedig több, mint száz ország és régió egymilliárdnál is több képernyőjén elérhető.