A siker érdekében a vállalatoknak meg kell győzniük ügyfeleiket arról, hogy ők jobb megoldásokat kínálnak versenytársaiknál. A differenciált vevői tapasztalatok összegyűjtése ugyanis a legmagasabb stratégiai-üzleti prioritást jelentik világszerte a cégeknél. Az ügyfélélmények lefedik az ügyfél és a szervezet közötti teljes folyamatot, ezért a gyártóknak érdemes figyelembe venniük üzleti stratégiájuk kidolgozásához, hogyan tehetik skálázhatóvá az igényeket, illetve az ügyfelek visszajelzéseit.
Ha egy vállalat egyfajta digitális ökoszisztémát épít a márkája köré, azzal személyre szabott, élményalapú megoldásokat kínálhat ügyfeleinek. Az ügyféltapasztalatok, a mesterséges intelligencia, a big data és a dolgok internete (IoT) ötvözése hozzájárulhat egy magasabb szintű ügyfél-elégedettséghez, foglalta össze Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.