Kimagasló vásárlási kedvet hozott, meredeken ível felfelé a televízió-értékesítés ezekben a hetekben - összegezhetők a MediaMarkt vevőszolgálati tapasztalatai. A tavalyi év azonos időszakához képest megháromszorozódott az eladások száma, sokan cserélik le régebbi készüléküket, hogy a sporteseményt megfelelő minőségben élvezhessék. Az értékesítési adatok alapján egyértelműen a nagyméretű televíziók a legkelendőbbek. Míg egy-két éve a 81-101 cm átmérőjű készülékek számítottak slágerterméknek, mára a legkeresettebb méret 55-65 hüvelyk (140-165 cm).
Alapkövetelménynek számított a HD minőség, mivel a sporteseményt is ebben a minőségben sugározták, de sokan már az Ultra HD televíziók iránt érdeklődtek. Az ilyen készülékek néhány típusa már 100 ezer forintos áron elérhető, egyre több gyártó kínál UHD televíziókat termékpalettájában. Az okoseszközök terjedése a televíziós piacot sem kerülte el, az internetelérés, online videótár és a streaming szolgáltatások megléte már-már a vásárlók elvárásának nevezhető. Lényeges funkciónak számít a Bluetooth-csatlakozás lehetősége is, mert nem szívesen bajlódnak a megfelelő kábelek kiválasztásával és eszközeik összekapcsolásával, főleg, amikor mobileszközeiken lévő tartalmat jelenítenék meg televíziójukon. A minőségi kép- és hangélményért előnyben részesítik a vezeték nélküli megoldásokat és a tapasztalatok szerint sokszor Bluetooth hangszóró is a bevásárlókosárba kerül kiegészítő elemként. A vezeték nélküli csatlakozás lehetősége esztétikai okokból is fontossá vált a felhasználók számára.
Sokan nem csak a készülék funkcionalitása miatt vásárolják meg eszközeiket, hanem a szoba díszítőelemeként is tekintenek rá. A MediaMarkt tapasztalatai szerint a vásárlók jellemzően a letisztult formaterveket keresik - az íveltség már nem elvárás -, és az esztétikai élményt nem szeretnék a kábelek látványával rontani.