"Tudjuk, hogy jelenleg a YouTube a legnagyobb." - mondta Rob Bennett, az MSN szórakoztató és videószolgáltatásainak menedzsere. "Az online videók korának kezdeti napjait éljük, a Soapbox még mindig az első lépések egyike lesz." A "Warhol" kódnevű, a végleges keresztségben "Soapbox" - azaz szappanosdoboz - nevet kapott szolgáltatás hatalmas hirdetési pénzeket vehet el a konkurensektől.
Nem csoda, hogy a Microsoft szeretne visszakapaszkodni ennek a piacnak a csúcsára, hiszen korábban az MSN Video volt a legnépszerűbb a porondon, de a YouTube, a Google és a MySpace letaszította trónjáról.
A Soapbox hasonló adatvédelmi elveket követ mint a YouTube, azaz jogsértő tartalmat akkor távolít el, ha arról értesítést kap. A videók kommentálására, szortírozására és megosztására hasonló módon van lehetőség, mint a YouTube-nál. Míg az előd MSN Video a Microsoft böngészőjére és a Media Player-re volt kihegyezve, a Soapbox bármilyen böngészővel együttműködik.
A YouTube babérjaira tör a Microsoft?
A Soapbox személyében a Microsoft a YouTube riválisát szándékozik beindítani, melynek ma kezdődött meg a bétatesztje. Próbálja ki Ön is!
Hirdetés
Hirdetés