A Samsung és a riválisainak azon reményei, hogy az idén több tablet talál gazdára, minden bizonnyal valóra válik, hiszen a kereslet folyamatosan nő a táblák iránt. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy jóval több kijelzőre lesz szükség.
A DigiTimes adatai szerint az LCD-TV-k eladásai 19 millióra emelkedtek idén januárban, ami 25 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez viszonyítva. Ami a tabletekbe kerülő paneleket illeti, itt inkább robbanásszerű ugrás volt megfigyelhető, ugyanis 20 millió kijelzőt szállítottak a gyártók. Ez 120 százalékos emelkedés volt 2012. januárjához képest.
A 20 millióból 9 millió kijelző 7 hüvelykes volt, a maradék 11 millió pedig a 10,1 hüvelykes és nagyobb kategóriákat erősítette. A számok alapján a szakértők biztosra veszik, hogy az eladások tovább nőnek 2013. hátralévő részében. Furcsa párhuzam ugyanakkor, hogy a Samsung Display és az LG Display esetében ez egyaránt azzal jár majd, hogy veszítenek a piaci részesedésükből: a két cég most a szektor 55 százalékát birtokolja, de ez az arány 50 százalékra csökkenhet az év végére.