Hirdetés
. Hirdetés

Nyomul a Zoom - A Zmail lehet az új Gmail?

|

Talán nem is lenne olyan rossz a "Zoom-fáradtság", ha a Zoomban több mindent el lehetne végezni. Ez az oka, hogy a videokonferencia-alkalmazás felveszi a kesztyűt a Microsoft Office és a Google ellen.

Hirdetés

A The Hustle szerint legalábbis úgy tűnik, hogy ez a hipotézis áll a Zoom One, a videokonferencia-óriás minden az egyben csomagja mögött, amely nemrégiben e-mail és naptár funkciókkal bővült az alkalmazáson belül.

A Zoom-fáradtság közismert jelenséggé vált, hiszen a személyes meetingeket helyettesítő túl sok videokonferenciázás egy idő után oda vezetett, hogy a zoomozók elveszítették a koncentrációs képeségüket és tompává váltak, ami sokat rontott a csoportmunka hatékonyságán. Amíg a covid-járvány szintje magasan állt, nem volt mit tenni, de a lezárások mérséklődésével, és az irodai munka részbeni újrakezdésével ez a pszichés nyomás enyhült. A Zoomnak tehát lépnie kellett, ha a pandémia alatt megszerzett felhasználóit maga mellett akarta tartani. Feltették tehát a kérdést, hogy a zoom-fáradtság ellen a még több Zoom szolgáltathat-e megoldást?

Hirdetés

Egyértelmű igennel felelt rá a cég, és azt mondja, hogy az "átváltási" problémát szeretnék megoldani. A dolgozóknak ugyanis, amikor egyik alkalmazásról a másikra váltanak, vissza kell nyerniük a fókuszt, ami a Harvard Business Review szerint hetente összesen akár négy órát is jelenthet, ami két teljes munkanap lehet havonta, azaz a normál munkaidőalap közel 10 százaléka.

Egyes becslések szerint az online megbeszéléseken töltött átlagos heti idő 21 óra, így a videokonferencia-eszközök sok munkavállaló számára a leggyakrabban használt alkalmazások közé tartoznak. Ha a Zoom lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy a videohívások között (és közben) is lépést tartsanak a munkájukkal, az a tudásalapú munka hatékonyabbá tételét jelentheti.

A Zoom részvényei az elmúlt évben mintegy 70 százalékot estek, miközben az olyan konkurensek, mint a Microsoft Teams, a Slack és a Google Meet bővítik saját funkcióikat és piaci részesedésüket. Emiatt a Zoom egy minden egyben megoldást kínálva próbálja megtartani ügyfeleit. A következő lépésként a Zoom digitális táblákat és időpontfoglaló eszközöket vezet be, célba véve a Miro és a Calendly cégeket is.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.