A korábban SmartThinQ™ néven ismert LG ThinQ™ alkalmazás a Google Asszisztens hangfelismerő technológiáját alkalmazza, így segítségével a felhasználók párbeszédes hangutasításokkal irányíthatják és ellenőrizhetik háztartási eszközeiket. A továbbfejlesztett, mesterségesintelligencia-alapú applikáció egy személyre szabott terméktámogatási funkciót is kínál. A Proactive Customer Care még az előtt felhívja a felhasználók figyelmét az esetleges problémák veszélyére, mielőtt azok egyáltalán bekövetkeznének, így szükség esetén a szerelő is hamarabb házhoz jöhet. A Proactive Customer Care annak érdekében, hogy maximalizálja a készülék teljesítményét és élettartamát, részletes útmutatással és tanácsadással szolgál, hogy folyamatosan optimálisan üzemelhessen a berendezés.
Az applikáción keresztül a felhasználók összekapcsolhatják LG okoskészülékeiket az Amazon-fiókjukkal, így az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatása, a Dash Replenishment (ADR) révén a háztartási gépek automatikusan intézhetik például a fogyóban lévő mosó- és tisztítószerek, textilöblítők online utánrendelését és házhoz szállíttatását azokon a piacokon, ahol az Amazon szolgáltatása elérhető.
Az LG ThinQ app elemzi a felhasználói mintázatokat, és a Smart Care+ vagy a Smart Pairing funkcióknak köszönhetően akár több készülék működésének összehangolásán keresztül egészen egyedi, személyre szabott megoldásokat tud nyújtani. Egy Smart Care+ funkcióval ellátott okoshűtő például az ideális hőmérséklet automatikus beállításával és az energiatakarékos üzemmód önműködő kiválasztásával csökkenti az energiafelhasználást, illetve hosszabban tartja frissen az élelmiszereket. A Smart Pairing funkciónak köszönhetően az LG legújabb ruhaszárító készülékei vezeték nélkül csatlakozhatnak az LG mosógépekhez, így a mosási program alapján optimális szárítóprogramot választanak ki. Az ilyen és ehhez hasonló innovációknak köszönhetően az LG vásárlóinak nem kell többé amiatt aggódniuk, hogy tönkreteszik a ruháikat.