A 2007. június 30-ával zárult második negyedévben a Sony Ericsson 24,9 millió telefont adott el, ami 59 százalékos növekedést jelent az előző év ugyanezen időszakához képest. A Sony Ericsson előrejelzései szerint a 2007-es mobilkészülék világpiac 1,1 milliárd darab felett lesz. A vállalat 2007 második negyedévében, a tavalyi év ugyanezen időszakához képest 3 százalékponttal növelte piaci részesedését, ezzel meghaladva a 9 százalékot.
2005-ben a gyártó az ötödik volt a Gartner szerint a piaci részesedést tekintve, a Nokia, a Motorola, a Samsung és az LG után.
Az árbevétel a negyedévben 3 112 millió euró volt, ez egy év alatt 37 százalékos növekedést jelent. Az adózás előtti eredmény 327 millió euró volt a negyedévben, ez egy év alatt 55 százalékos növekedésnek felel meg. A negyedév nettó eredménye 220 millió euró volt. A Sony Ericsson elvárásainak megfelelően, a második negyedévben tapasztalt készülékbővülés az alsó- és középkategóriás árú termékcsaládokban az átlagos eladási ár 125 euróra (31 ezer forint) való csökkenéséhez vezetett.
Az alacsony- és középkategóriás termékeknek köszönhetően (pl. a W300 és W200 Walkman telefonok és a K310 és Z310 telefonok) a negyedév folyamán a Sony Ericssonnak sikerült tovább növelnie piaci részesedését Latin-Amerikában, Nyugat-Európában valamint Közép- és Kelet-Európa, a Közel-Kelet és Afrika régióban.