Anders Jensen a rebranding költségeiről az ennek kapcsán ismét felmerült újságírói kérdés ellenére nem kívánt beszélni, de annyi azért sejthető, hogy milliárdos nagyságrendről lehet szó.
A vezérigazgató azt mondta, hogy az átmárkázás keretében számos olyan új termék és szolgáltatás válik elérhetővé, amely beváltja majd a magyar fogyasztók érdekét szolgáló szorosabb verseny megteremtésére, a magasabb fogyasztói érték létrehozására és az innováció további előmozdítására tett ígéreteket.
Mindezek mellett azt is bejelentették, hogy a Telenor bevezeti Magyarország első percalapú, feltöltőkártyás mobilinternet csomagját, az Internet Praktikum csomagot, amely leegyszerűsíti és olcsóbbá teszi a mobilinternet használatát. ?Amikor jegyet foglalunk egy repülőgépjáratra, nem megtett kilométereket vagy üzemanyagot adnak el nekünk. Miért lenne másképp a mobilinternet esetében? Az emberek szabadon akarják használni az internetet, és csak arra kíváncsiak, hogy a használat egy adott idő tekintetében mennyibe kerül nekik. A Telenorral most mindkét kívánalom teljesül" - mondta Anders Jensen, majd ismét utalt egy friss kutatásukra, amelynek adatai szerint a felhasználók 75 százaléka - különösképpen azok, akik számára újdonságot jelent a mobil szélessáv használata - könnyebben értelmezhetőnek találja, ha időmennyiséget, nem pedig adatmennyiséget vásárol, hogy a szolgáltatást a szabadságuk idején vagy otthon vehessék igénybe. Szerinte azok számára, akik nem tudják, milyen gyakran van szükségük internet-hozzáférésre, a legegyszerűbb választás a most bevezetett percalapú díjazás - annyit fizetsz, amennyit használsz. Az árak egyébként 10 órányi mobilinternet-használat esetén 3 ezer forintnál kezdődnek.

Végül a vezérigazgató arról is szólt, hogy a Telenor márka megjelenével egyszerre megabájtonként 590 forintra csökkentik az EU-n belül a roaming adatletöltési díjakat. Az erről kiadott közlemény szövege szerint "a három szolgáltató közül így a Telenor kínálja majd a legkedvezőbb roaming díjat".
A távközlési cég egyébként a mai napon indítja el országos televíziós kampányát. Ez az imázskampány bemutatja, hogy "a Telenor olyan emberközeli vállalat, amely elkötelezte magát az emberek mindennapjainak jobbá tétele mellett, másrészt, hogy a Telenor világszinten is vezető, 179 milliós ügyfélkörrel rendelkezik, harmadrészt pedig, hogy a vállalat nagyobb értéket és innovációt kíván teremteni a felhasználók valós igényeinek és törekvéseinek megismerése révén".