Az Aastra Technologies Limited tavaly vásárolta meg az Ericsson vállalati kommunikációs részlegét, ezzel kiterjeszti a vállalat szolgáltatásait az IP-alapú kommunikációs szerverek, az egységesített kommunikációs alkalmazások és az integrált mobilitás területére. A vállalat megnyitotta budaörsi képviseletét is, amelynek kulcsszerepet szán a magyarországi piac meghódításában az ügyfelek emelt szintű kiszolgálásában.
Az Aastra tavaly 606 millió kanadai dolláros éves árbevételt ért el és tíz éve folyamatosan nyereséges. Vállalati megoldásai az IP alapú infrastruktúrán alapuló alközpontok, multimédia kontakt-centerek, konferencia rendszerek, integrált vállalati mobil kommunikációs rendszerek és ehhez kapcsolódó értéknövelt megoldásokból és szolgáltatásokból állnak. Az Aastra kiemelt kutatás-fejlesztési területe a mobilitás, az IP és SIP technológia, továbbá nyílt rendszerplatformokat és hardverfüggetlen szabványosított megoldásokat használ annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb rugalmasságot és szabadságot biztosítsa ügyfelei és kereskedelmi partnerei számára a kommunikációs rendszereik kialakítása során.
Dr. Kolláth Gábor, az Aastra Magyarország képviselet vezetője elmondta: a cég kiemelt fontosságú piacnak tartja Magyarországot, ezért létesített itt közvetlen képviseletet. A cég a vállalati megoldásait Magyarországon értékesítési partnerein keresztül forgalmazza, ezek az Assono, a Telegram, a Kapsch Magyarország, az Albacomp és a Telmo Kft. Magyarországon az Aastra döntően az egykori Ericsson termékcsaláddal van jelen a piacon. "Habár kiemelt fontosságúnak tartjuk e termékek piaci pozíciójának megerősítését és további elterjesztését, már megjelentek a hazai piacon is az új Aastra termékek, melyeknek köre a jövőben folyamatosan bővülhet" - tette hozzá Dr. Kolláth Gábor.