Az egyébként négy kontinensen jelen lévő vállalat egyike azoknak a cégeknek, amelyek modern technológiák szállításával segítik a térség fejlődését. A magyar cég sok egyéb terület mellett elsősorban az ügyfélszolgálatok működésének és felszerelésének korszerűsítésére, valamint a hatékonyság növelésére koncentrál. Teszik most mindezt annak érdekében, hogy a modern ügyintézési formák Irakban is elérhetőek legyenek.
A cég eddig kizárólag kuvaiti és jordániai partnerein keresztül vett részt az iraki projektekben, de 2012-ben változott a kép: a vállalat egy helyi rendszerintegrátor céggel szövetkezve közvetlenül is megvetette lábát az országban. Ez a lépés nagyban elősegíti az iraki ügyfélszolgálatok modernizálását, így a vállalkozások, valamint a gazdasági élet fellendülését is.
„Büszkék vagyunk rá, hogy több nehéz gazdasági helyzetben lévő országban is elfogadták a segítségünket, és nyitottak voltak az általunk fejlesztett modern ügyfélirányító rendszerekre, hiszen fejlődés nélkül megáll az élet. Így a ruandai, tanzániai, marokkói, egyiptomi és ugandai sikerek után most Irak is tett egy jelentős lépést a haladás felé” – összegezte tevékenységüket Lukács Tamás, az Onlinet ügyvezető igazgatója.
A 100 százalékban magyar tulajdonú cég ügyfélhívó szoftvereinek eddig is létezett arab nyelvű változata, melynek különösen a pénzügyi, telekommunikációs és kormányzati szektorban veszik nagy hasznát. Az Irak északi részén lakó kurd lakosságra való tekintettel a rendszerek már kurd nyelven is hozzáférhetőek.