Az Adobe közleményben tudatja, hogy számos nagyobb ügyfele (Oracle, Scion, Harris Publications) megnövekedett márkaelismertséget, növekvő weboldal-látogatottságot ért el, és sikeres on-line marketingstartégiát valósított meg a Macromedia Studio 8 csomag használatával. A cégek ezt elsősorban web-alapú oktatási eszközök, magas látogatottságot eredményező marketingprogramok készítésével, és márkanépszerűséget növelő on-line kampányok folytatásával érték el.
Az Oracle ügyvezetői szemináriumain rendkívül nagyszámú hallgatóság gyűlt össze, valamint termékeik iránt keresletnövekedést könyvelhetnek el a "Ki kapta el John Blade-et " című interaktív web-alapú mozifilmnek köszönhetően. A vásárlók az új Oracle technológiákat rejtélyes interaktív történet szereplőjeként ismerték meg, amely egyszerre volt szórakoztató és oktató célzatú. Az akadásmentesre optimalizált videó, a hatás növeléséhez készült számos rétegeffektus és a felbontáshoz igazódó méretek mind-mind a Studio 8 új videós képességeit dicsérik.
A Rides, az XXL és a King magazin kiadója, a Harris Publications az összes nyomtatásban megjelent magazinjának elkészítette az on-line verzióját a Macromedia Dreamweaver 8 webszerkesztő program használatával. Az első újratervezett oldalon, a RIDES magazin weboldalán a könnyű és áttekinthető navigáció mellett olyan interaktív fotógalériát is megtekinthetünk, ahol a felhasználók saját maguk tölthetik fel kedvenc autóik képeit, s ez jelentősen megemelkedett forgalmat eredményez.
Macromedia Studio 8 - sikertörténet
A nagyok aztán tudják, hogy "mitől döglik a légy", avagy "használd ki a Studio 8 képességeit, és özönleni fognak a látogatók". A Studio 8 használatának és tudásának kiaknázásának köszönhető többek között az Oracle weboldalának és szemináriumainak látogatottsága.
Hirdetés
Hirdetés