Christopher Laska jelezte, a mostani kritikus időszakban megpróbálnak költségeket megtakarítani, így például kedvezőbb árakat elérni beszállítóiknál, illetve fokozni kívánják a hatékonyságot, hiszen a részvényesek jogos elvárása, hogy a befektetésükért cserébe a profit biztosítható legyen. Ugyanakkor határozott a cégcsoport szándéka, hogy beruházásai jövőállók legyenek, ilyen téren tehát nem szeretnének rövid távon esetleg profitnövelő, hosszú távon viszont rossz kompromisszumokat kötni.
A vezérigazgató nem tudott előrejelzést adni a 2011-es várható üzleti eredményeikkel kapcsolatban, illetve tőzsdei cég leányvállalataként a 2010-es eredményekről sem tudott a hivatalos gyorsjelentés megjelenése előtt tájékoztatást adni. A gyorsjelentés néhány héten belül várható - mondta.
A Computerworld felvetésére, hogy a Telenor Magyarország rendelkezik a legkevesebb mobilinternet előfizetővel a hazai mobilpiacon, Laska azt mondta, a hálózatfejlesztés, a gyorsabb, jobb szolgáltatások mellett esetleg szóba jöhet az árazási modell és a szegmentáció újragondolása.
Arra az újságírói kérdésre, hogy tervez-e személycseréket a menedzsmentben, azt mondta, hogy változások minden cégnél történnek, pláne egy ilyen nagy szervezetben, mint a Telenor, de radikális lépésre nem készül. Ahogy egyelőre nem tervezi a céghez kötődő márkák - például a Red Bull Mobile - átpozícionálását sem. Mint mondta, a termékek sikerét nem rövid távon kell megítélni.
Christopher Laska elismerte, hogy a felkérés a pozícióra váratlanul érte, de miután konzultált a feleségével, szinte azonnal igent mondott. - Tisztában vagyok vele, hogy nem lesz könnyű feladat, de a szótáramban a probléma szó nem szerepel. Örömmel állok életem legnagyobb kihívása elé - tette hozzá.
Az új vezérigazgató kinevezését egy héttel ezelőtt jelentették be. Elődje, Anders Jensen váratlanul távozott a Telenor csoporttól.