Május 15-16. közt Győrben, az ETO PARK Hotelben a hazai és nemzetközi vállalatok, ügyfélszolgálatok, call centerek és szolgáltató központok vezetői és partnereik tanácskoznak az ügyfélkapcsolatok stratégiai és gyakorlati kérdéseiről a 2004-óta minden évben megrendezett Partnering Konferencián.
Mivel az első konferencia óta eltelt 10 év döbbenetes méretű változást hozott a szakterületen (is), a nyitó plenáris ülésen a cél nem csak az ügyfélkapcsolati stratégia kulcskérdéseinek elemzése, de egyúttal múltidézésre és - a 10 évvel ezelőtt meghirdetett programmal kapcsolatban - a konferencia régi-új előadóinak (Keszég Attila - Magyar Telekom, Koós Hajnalka – OTP Bank, Csikós Dániel Genertel Biztosító, Bögel György - CEU) „elszámoltatásra” is sor kerül majd.
Közös színpadon keresi majd az ügyfél fejéhez, szívéhez, pénztárcájához a kulcsot az ügyfélkapcsolati szakma doyenjeivel karöltve 3 karizmatikus tudós, gondolkodó, Mérő László matematikus – pszichológus (Esszéíró, aki azért ír, hogy provokálja az olvasó eszét), Baracskai Zoltán közgazdász (A Balkán Minzbergje) és Kozák Ákos szociológus (A Kutató).
A jelen ügyfélkapcsolataiban már fellelhető olyan dilemmákat azonosítanak, mint a “Samantha West problematika”, a generációs és interkulturális különbségekből adódó kockázatok, vagy a “felhősödésnek” és az “adatbányászatnak” az adatvédelemmel való ütközéséből eredő játszmák.
A szervezők igyekeznek a 4X3=12 sikeres projekt esettanulmányként történő bemutatásával a legfontosabb fejlesztési területeket sorra venni, tapasztalatokat, legjobb gyakorlatokat megosztani: miként segítheti a big data az ügyfélszolgálatokon az értékesítést, hogyan lehet az unalmas e-learninget y generáció által jól fogyaszthatóvá tenni, milyen KPI-okat érdemes meghatározni az online csatornák hatékonyságának vizsgálatakor, hogyan alkalmazkodnak a call centerek az okos kütyüket használó ügyfelekhez.
A konferencia célja az első, 10 éve megrendezett esemény óta ugyanaz: a minőségi ügyfélkapcsolatok színvonalának emelése a legjobb gyakorlatok, leghatékonyabb módszerek és a legmodernebb technológiák megismertetésével. Évről évre a legfontosabb ügyfélszolgálati, call és contact centeres, CRM rendezvény megszervezése, melyben ugyanolyan fontos szerep jut az új trendek és megoldások bemutatásának, mint a tapasztalat megosztásnak, a közös gondolkodásnak és tanulásnak, a szakmai és társas kapcsolatok támogatásának.
Mindezt a napi munkából 2 napra kiszakadva, az interaktivitást biztosító változatos programok közt válogatva, új megközelítéseket és jó megoldásokat megismerve, inspiráló szakmai körben, kellemes környezetben.