Két új szakemberrel erősödött az LG Electronics Magyar Kft. mobilkommunikációs üzletága: Király Erika regionális marketingmenedzser és Piro Péter értékesítési vezető személyében. Mindketten több mint tíz éve dolgoznak az iparágban, Király Erika a Sony Ericssontól, Piro Péter a Huaweitől érkezett a dél-koreai vállalathoz.
Király Erika augusztus 21-e óta tölti be az LG Electronics Magyar Kft.-nél a regionális mobilkommunikációs menedzseri pozíciót. Feladata a mobilkommunikációs divízió regionális szintű marketingstratégiájának megalkotása és megvalósítása, összhangban a globális és helyi piaci igényekkel. A feladatkör része a márka pozíciójának megerősítése a mobilkommunikációs iparágon belül, valamint a rövid- és hosszútávú marketing és értékesítési célok támogatása.
A tizenhét éves marketingtapasztalattal rendelkező szakember 1995 óta dolgozik IT- és távközlési területen. Olyan nagynevű multinacionális vállalatoknál gyarapította tudását, mint a Microsoft, GTS Hungary Telecom és a Sony Ericsson. Mielőtt az LG Electronicshoz érkezett a japán-svéd mobilgyártónál, a Sony Ericssonnál töltött hét évet. Az első négy évben brand marketingmenedzserként és termékkategória menedzserként dolgozott, majd 2009-től három országért – Magyarországért, Szlovákiáért és Szerbiáért – felelős marketingmenedzser volt.
Piro Péter július 16-án csatlakozott az LG Electronics Magyar Kft.-hez, mint mobilkommunikációs értékesítési vezető. A mérnöki és gazdasági végzettséggel rendelkező szakember feladatai közé tartozik az LG mobiltelefonok magyarországi piaci részesedésének növelése, az értékesítési lánc támogatása és a mobilszolgáltatókkal való kapcsolattartás.
A szakember tizenkét éve dolgozik a telekommunikációs iparágban; az Ericsson Magyarország Kft.-nél mérnökként vett részt 3G- és LTE-hálózatok elemeinek eladásában és tervezésében, Magyarország mellett Szaúd Arábiában, Törökországban, Szlovákiában, Ausztriában és Lengyelországban. Az LG mobil divíziójához a Huawei Magyarország Kft.-től igazolt, ahol key account menedzserként a Magyar Telekom Nyrt. és a Huawei Magyarország Kft. közötti partneri kapcsolatok előmozdításáért és az eladási volumenek növeléséért volt felelős.