A júniustól november végéig tartó hálózatfejlesztés Budapesten és az agglomerációban - beleértve olyan városokat is, mint Érd, Szentendre, vagy Budaörs - összesen közel 700 bázisállomást és 2000 cellát érintett. A beruházás eredményeként a Vodafone azon ügyfelei, akik 3G-s vagy 4G-s telefont használnak, a korábbinál több lakó- vagy irodaházban élvezhetik hívásaik során a 3G-s technológia által kínált kiemelkedő hangminőséget. Köszönhetően annak, hogy a Vodafone a fővárosban is bevezette a 900 Mhz-es 3G technológiát - a 99,8 százalékos kültéri 3G lefedettség mellett - kiemelkedő lett a beltéri 3G lefedettség Budapesten.
A fejlesztés nyomán a 4G-s készülékkel rendelkező ügyfelek gyorsabb hívásfelépülést és jobb hangminőséget tapasztalhatnak, miközben a Vodafone 4G lefedettsége Budapesten kültéren közel 100 százalékos, beltéren 97 százalékos, a metróban pedig 99 százalékos.
A Vodafone sajtótájékoztatóján bemutatkozott a GreenGo, Magyarország első elektromos autó megosztó szolgáltatása is. A környezetbarát elektromos autókat a felhasználók egy mobilapplikáció, illetve egy weboldal segítségével vehetik igénybe. A rendszerben jelenleg 45 autó érhető el Budapesten, a felhasználók ezeket okostelefonon keresztül foglalhatják le. A rendszerben elérhető gépjárművek a beépített Vodafone SIM kártyáik és az M2M megoldások segítségével folyamatos kapcsolatban állnak mind a vállalkozás központjával, mind pedig a műholdakkal és a felhasználók applikációjával.
A csütörtökön megnyitott új Vodafone márkaüzlet avatásán Michelangelo Giacco, Lakossági értékesítési és operációs vezérigazgató-helyettes elmondta, hogy az átalakításának és a folyamatok optimalizálásának köszönhetően a Vodafone legnagyobb magyarországi márkaüzletében érzékelhetően rövidülni fog a várakozási idő, elsősorban a készülékszervizzel, ügyfélkezeléssel és értékesítéssel kapcsolatos ügyek intézésekor.