Az indiai Infosys bejelentette, hogy megállapodott a Microsofttal, amely értelmében a redmondi szoftvercég a bangalorei székhelyű vállalathoz szervezi ki saját belső folyamatainak egy részét. Így a továbbiakban az Infosys felel majd a Microsoft több belső szolgáltatásának az üzemeltetéséért.
Ez főként - a bejelentésük alapján - a terméktámogatást érinti. Így a Microsoft 104 országban 450 irodájában található belső dolgozójának és partnerének a továbbiakban nem egy kollégájához kell fordulnia, ha bármilyen problémája lenne például a Windows 7-tel kapcsolatban, hanem innentől az Infosys egyik alkalmazottja tud majd segítő kezet nyújtani. A megállapodás értelmében ugyanis az indiai IT-outsourcing cég felel majd a belső hibaelhárítási ügyfélszolgálatáért és a különféle terméktámogatásért, amely feladatban az Unisys is segédkezik majd.
A Microsoft a kiszervezést a költségcsökkentéssel indokolta, mivel így elmondásuk szerint összpontosíthatják erejüket, hatékonyabbá tehetik a vállalatot, amellyel összességében pénzt spórolhatnak meg. A Microsoft szóvivője ugyanakkor a Seattle Post-Intelligencer kérdésére elmondta, hogy a Microsoft nem helyezi ki a stratégiailag fontos folyamatait, azokat megtartja cégen belül.