A Kulcs-Soft és a CAS Software bejelentette, hogy a 2007 óta tartó együttműködésüket még szorosabbra fűzik a német cég szoftver, mint szolgáltatás alapú ügyfélkapcsolat-kezelő menedzsment (CRM) megoldásának a hazai bevezetésével.
A Magyarországon megjelenő CAS PIA online alapú szoftverrendszer megoldást jelenthet azon cégek számára, akik nem rendelkeznek megfelelő hardveres háttérrel, vagy nem akarnak egy összegben sokat invesztálni egy CRM szoftver bevezetésébe. Ezeknek a cégeknek szeretné közleménye alapján a Kulcs-Soft biztosítani azt a lehetőséget, hogy kis költséggel egy innovatív CRM rendszer használatával fejleszthessék vállalatukat, így nekik is legyen lehetőségük az ügyfeleik kiszolgálására és az adataik naprakészen tartására.
A szoftver, mint szolgáltatás (SaaS) CRM megoldások egyébként egyre nagyobb részt szakítanak ki a CRM piacból. Nem igényelnek nagy beruházást, így kicsi a döntési kockázat az ügyfél részéről. Másrészről az online technika miatt a rendszer sokkal rugalmasabbak, mint a telepítendő CRM szoftverek, hiszen bármely számítógépről bejelentkezve használhatók a világ minden pontján, anélkül, hogy az ügyfélnek kéne ehhez a hardveres és a biztonsági hátteret megteremteni.
A CAS PIA szoftver esetében a SaaS rendszerekre jellemző minimális döntési kockázatot a CAS Software és a Kulcs-Soft értékesítési politikával majdhogynem nullára csökkentették, hiszen a szoftvert 30 napig ingyenesen, kötelezettségvállalás lehet használni, és utána sem kell hűségnyilatkozatot aláírnia az ügyfeleknek. A Kulcs-Soft a forgalmazást nem csak Magyarország területére kapta meg, hanem a világ minden országára, így ez a termék nagyszerűen beleillik a cég külföldi terjeszkedési stratégiájába.