Az egyelőre csak a Telenor lakossági ügyfeleinek szánt szolgáltatás-portfólió első eleme a Telenor MyCard hitelkártya, amelynek kondícióit igyekeztek a legkedvezőbbre alakítani. A Telenor által a szolgáltatás lelkének nevezett MyWallet alkalmazás egyesíti a cég mobilfizetési szolgáltatásait, jelenleg Androidon és hamarosan iOS-en is elérhető lesz.
Christopher Laskát arra kértük a sajtótájékoztatót követőn, hogy válaszoljon két rövid kérdésünkre.
- Gondolja, hogy jó ötlet pénzügyi szolgáltatást indítani ebben az országban, ahol a kormány nem valami barátságosan bánik a távközléssel és a banki ágazattal?
- Úgy gondolom, hogy számunkra ez nem releváns. Távközlési szolgáltatásra szóló engedéllyel rendelkezünk Magyarországon, és szándékaink szerint mi még sok évig maradunk itt. Hosszú távon gondolkodunk, és új szolgáltatásokat indítunk.
- A ma bejelentett szolgáltatások a B2C ügyfeleket célozzák, de vajon lesz-e hatásuk a kisebb és közepes vállalatok szegmensére, vagy akár nagy cégekére is?
- A szolgáltatások főként a B2C szegmensre céloznak, de úgy gondolom, hogy a kisvállalatok számára is izgalmasak lehetnek, hiszen számukra a bürokrácia nagy probléma – itt elsősorban a SOHO szegmensre gondolok. Számukra nagy előnnyel járhat, hogy kifizethetik számlájukat a mobil telefonjukon keresztül, nem kell sorban állniuk, hogy elintézzék ügyeiket. A későbbiekben elképzelhetőnek tartom, hogy a kis és közepes vállalatok és akár a nagyvállalatok számára is érdekesek lehetnek e szolgáltatások.