Magasabb fokozatba kapcsolt a Facebook hadjárata a clickbaitek, vagyis a félrevezető címmel ellátott, kattintásvadász cikkek ellen. Korábban, a hírfolyam 2014-es frissítésekor két jellemzőt használt az olvasót átverő tartalmak kiszűrésére: figyelte, mennyi időt töltöttünk a cikk olvasásával a Facebookon kívül, és hogy lájkoltuk, vagy megosztottuk-e.
Az algoritmus azóta bonyolultabbá vált, és a közösségi háló a jövőben a spamszűrőkhoz hasonló technikával fogja feldolgozni és osztályozni a címeket. Húsvér olvasókat is alkalmaztak a címek átnézésére, és segítségükkel kigyűjtötték a clickbaitekre jellemző paneleket. Emellett szemmel fogják tartani azokat az oldalakat, amelyek állandóan ilyen híreket posztolnak, és hátrébb sorolja őket a hírfolyamban. Ez nyilvánvalóan kedvezőtlen hatással lesz a helyek forgalmára, ami a félrevezető főcímek visszaszorulását eredményezheti.
A Facebook nagyon eltökélt, Ahogy Adam Mosseri alelnök egy interjúban elmondta, az embereket érdeklő anyagokat akarnak posztolni, ehhez pedig hozzátartozik, hogy a cím tükrözze a tartalmat.