A szervezőktől származó információ szerint több mint 1600 látogató vett részt az Internet Hungaryn. Csak az előadók kiadtak volna egy nagyobb konferenciát: több mint 200 hazai és külföldi szakember volt a segítségére a hallgatóságnak az aktuális szakmai kérdések megértésében és megválaszolásában.
Egyebek között szó esett az információs társadalom magyarországi építésének helyzetéről, az online kereskedelem, az online reklámozás és a közösségi média legfrissebb gondjairól és trendjeiről, a tartalom marketingről, a neuromarketingről és a HR szakma újfajta kihívásairól.
Karas Mónika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke nyitotta a rendezvényt, előadásában megerősítette, hogy kormány célja, hogy 2018-ra minden hazai háztartásban elérhető legyen a legalább 30 mbit/s letöltési sebesség.
A szervezőktől kapott információk szerint az Internet Hungary egyik legnépszerűbb szakmai programja a neuromarketing témája köré épült. Az emberi érzelmek szerepét vizsgálják a döntéshozatalban, és az így nyert ismereteket hasznosítják a marketingben: a röviden így összefoglalható területet felfedező előadásokon elhangzott, hogy a vásárlói döntések 95%-a nem tudatos, érzelmek és egyéb tényezők is fontos szerepet játszanak a döntések meghozatalakor.
Az Internet Hungary startup konferenciáján egy több mint egymillió forint összdíjazású versenyt is rendeztek: előszűréssel kiválogatott nyolc induló vállalkozás mutatkozott be a szakmai zsűrinek és a közönségnek. Végül a Neticle nevű online média-, fórum- és közösségi média figyelő szolgáltatás végzett az élen. Második lett és közönségdíjat is nyert a Remotaid nevű otthoni magzati szívhang figyelő rendszer, a harmadik helyet a webshopok vevőszerzését segítő Optimonk szerezte meg.