A világ legnépszerűbb autómárkája, a tavalyi évben világszerte mintegy 10,15 millió új autót értékesítő Toyota Európában és így hazánkban is célul tűzte ki a márka piaci pozíciójának és ismertségének további erősítését. Ennek egyik fontos pillére a vállalat kommunikációs aktivitásának növelése, aminek jegyében a jövőben a PR terület is a korábbinál nagyobb hangsúlyt kap. A Toyota magyarországi szervezetében az elmúlt időszakban egyéb feladataik mellett a PR területet is sikerrel vivő Holland Éva és Krajcsovits Sándor PR kommunikációs teendőit ezért egy új, dedikált PR vezető, Varga Zsombor veszi át, aki a jövőben is nagyban támaszkodik majd a vállalaton belül más feladatokat kapó elődei kimagasló munkájára.
A 15 éves autóipari tapasztalattal rendelkező Varga Zsombor a Michelinnél, kommunikációs területen kezdte szakmai pályafutását, majd az értékesítés és stratégia területén látott el a vállalatnál vezetői feladatokat. Ezt követően mintegy hét éven át dolgozott a Fordnál PR és kommunikációs igazgatóként, végül pedig stratégiai területen, európai projekt menedzserként.
"Hihetetlenül inspiráló kihívásként tekintek a lehetőségre, hogy éppen most, egy elképesztően izgalmas időszakban csatlakozhatok a Toyota kiváló szakemberekből álló csapatához." - fogalmaz a hagyományos és közösségi média kommunikáció területén is egyaránt széleskörű tapasztalatokkal rendelkező, korábban több EFFIE arany és Arany Penge díjjal is elismert kampányban közreműködő szakember.