Baráth Adrienn (34) feladata a banki front-office rendszerek szakértőjeként ismert IND Group marketing stratégiájának kidolgozása, legújabb termékeinek pozícionálása és a cég tudatos hazai és nemzetközi piacépítésének marketing oldali támogatása.
A szakember ezt megelőzően közel öt évig dolgozott a telekommunikációs iparágban, a Magyar Telekom csoporton belül másfél évet az Axelero/T-Online-nál piacelemzőként, majd a T-Mobile-nál marketing stratégaként felelt a tulajdonosi irányelvekkel konzisztens marketing stratégia kialakításáért. Baráth Adrienn a közgazdász diploma megszerzése után többek között a Synergon Informatika Rt. üzleti megoldások divíziójának és a MÁV Informatika Kft. marketing teendőit látta el.
Az IND Group az elmúlt 10 év során az európai pénzügyi piac vezető banki front-office megoldásszállítójává nőtte ki magát: az európai és a közel-keleti régió több mint 15 országában alkalmazzák az IND megoldásokat.