A szakember az üzletág teljes marketing tevékenységéért felel, ezen belül a piac- és szegmensmenedzsment, az árazás, az adatbázis menedzsment, valamint a kommunikáció is a feladatkörébe tartozik.
Herenyik Györgyi kinevezése kapcsán kiemelte, hogy több szempontot is mérlegelt, amikor az Invitel mellett döntött. Mint elmondta, tisztában volt azzal, hogy az Invitel nem klasszikus multinacionális vállalat. Legalábbis abban a tekintetben nem, hogy kizárólag a magyar piacon tevékenykedik, így az ügyfelek minőségi kiszolgálásához elengedhetetlen fontos üzleti döntések a cég székhelyén, Budaörsön születnek meg.
„Mindezt olyan pozitívumnak tekintem, amely egyrészt szakmai szabadságot ad a munkában, másrészt ügyfeleink számára is valódi előnyökkel jár. Hiszen így elsősorban arra tudunk koncentrálni, hogy a hazai üzleti élet változásaira gyorsan és rugalmasan válaszoljunk tele- és infokommunikációs megoldásainkkal” – fogalmazott Herenyik Györgyi, az Invitel új vállalati marketing igazgatója. „Véleményem szerint a marketing szervezetnek egy fő célja lehet: úgy dolgozni, hogy ügyfeleink számára ne csak egy klasszikus szolgáltató legyünk, hanem olyan megbízható üzleti partnerként értékeljenek bennünket, aki ismeri és érti az üzletmenetüket, így megoldásaival hatékonyan tudja támogatni céljaik megvalósulását. A következő időszak legfontosabb feladatának egy olyan marketingstratégia kialakítását és megvalósítását tekintem, amely tovább erősíti az Invitel megbízható, rugalmas és szakértő partneri pozícióját a távközlési és infokommunikációs piacon. Biztos vagyok abban, hogy ezt meg tudjuk valósítani és az üzleti eredményeink továbbra is bennünket igazolnak majd” – tette hozzá.
Herenyik Györgyi az elmúlt több mint 10 évet a telekommunikációs szektorban töltötte. Az Invitelhez történő csatlakozása előtt – az elmúlt három évben – a Vodafone lakossági üzletágának postpaid (havidíjas) szegmens vezetőjeként dolgozott, irányító szerepet vállalva többek között a Vodafone RED csomag létrehozásában és piaci bevezetésében. Ezt megelőzően 2010-ig a Telenornál kis-, közép- és nagyvállalati marketinggel foglalkozott, előbb termék- majd szegmensmenedzser vezetői pozíciókban.