Hummel a Schneider Electric elnök-vezérigazgatója, Jean-Pascal Tricoire közvetlen irányítása alatt végzi munkáját, feladata pedig a vállalat marketingtevékenységének felügyelete.
Chris Hummelt jelentős marketing, értékesítési és általános vezetői tapasztalata, valamint az Egyesült Államokban, Németországban, Oroszországban és Szingapúrban szerzett sikeres nemzetközi vezetői gyakorlata alapján kérték fel a posztra. Marketingigazgatói kinevezését megelőzően kereskedelmi vezérigazgatóként dolgozott a Unify-nál (korábban Siemens Enterprise Communications), ahol új márkanév bevezetésével, valamint a vállalat kommunikációs és együttműködési ajánlatait támogató, kereskedelmi szemléletű jövőkép felépítésével javított a cég piaci pozícióján. Chris Hummel korábban több, értékesítésért, termékekért és marketingért felelős vezetői pozíciót is betöltött az SAP és az Oracle vállalatoknál.
„A marketing, a technológia és a megoldások területén szerzett jelentős szakmai tapasztalatának köszönhetően Chris megfelelő támogatást biztosít majd a Schneider Electric stratégiai terveinek megvalósításához. Nagy múltú általános vezetői gyakorlata, illetve a feltörekvő gazdaságokban szerzett élet- és munkatapasztalata bővítik a vállalat képességeit, valamint lehetővé teszik, hogy szorosabb és átfogóbb kapcsolatot építsünk ki ügyfeleinkkel és partnereinkkel” – mondta Jean-Pascal Tricoire, a Schneider Electric elnök-vezérigazgatója.
„A Schneider Electric számára nem csak a megújuló energiák hasznosítása, de maga a szervezeti megújulás, a folyamatos fejlődés is kiemelten fontos. Bízom benne, hogy a vállalat globális közösségével való együttműködésem új szintre emeli majd a Schneider Electric sikereit” – tette hozzá Chris Hummel.