A legnagyobb magyar állásportált jelenleg a látogatók 34 százaléka böngészi így, ez több mint 20 százalékos növekedést jelent 2014-hez képest. A komolyabb oldalak már mind rendelkeznek mobilra optimalizált tartalommal, de ha a böngészésen túl jelentkezni is szeretnének a munkavállalók, akkor a dedikált alkalmazás használata a legpraktikusabb megoldás.
A Profession álláskereső mobilalkalmazását eddig több mint 60 ezer felhasználó töltötte le. Többségük a gyorsasság miatt: fontosnak tartják, hogy az elsők között értesüljenek egy megpályázható pozícióról. Az okostelefon internetböngészőjét használó álláskeresőkkel szemben itt kifejezetten jellemző, hogy nem csak informálódnak, hanem az alkalmazásban is jelentkeznek.
A felhasználók 77 százaléka Google Play-ről, 23 százalékuk pedig az iTunes oldalról töltötte le az alkalmazást, amelyben az összes - közel 10 ezer - aktuális állásajánlat megpályázható. A hirdetések kulcsszó, munkaterület, pozíció vagy helység alapján is szűkíthetőek, a jelentkezéshez pedig több dokumentum is feltölthető, akár felhőből hivatkozva is.