Hirdetés
. Hirdetés

iCentre - Kiterjedt eszközgondozás vállalatoknak

|

Az iCentre új szolgáltatásával a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, amelyeket alkalmazottaik így munkahelyükön és a magánéletben is eredményesebben és biztonságosabban használhatnak. A cég szolgáltatáskínálatával egy időben budapesti üzlethálózatát is bővítette.

Hirdetés

A GOBUDA Mall bevásárlóközpontban novemberben megnyílt Apple hivatalos viszonteladói üzlet a gyártó teljes termékpalettájával és minőségi kiegészítőkkel várja az érdeklődőket. Legújabb, immár negyedik boltjával az iCentre egyúttal gyökereihez tér vissza, a cég jogelődje ugyanis 1993-ban a 3. kerületben nyitotta meg az első magyar Apple szaküzletet és szervizközpontot.

A több mint harminc éve működő Apple Authorized Service Provider (AASP) szervizközpont azóta az Infoparkba költözött, ahol naprakész tudású szakemberei az iPhone, iPad, Mac, Beats, AirPods és Apple Watch készülékek garanciális és garancián túli javítását eredeti alkatrészekkel, a gyártó nemzetközi előírásainak megfelelően végzik.

- Nagyon örülünk, hogy újra itt lehetünk Óbudán - mondta az új egység megnyitóján Szilágyi Szabolcs, az iCentre kereskedelmi vezetője. - Az üzletünkben elérhető termékek, valamint szolgáltatásaink nemcsak magánemberek, hanem a helyi vállalkozások érdeklődésére is számot tartanak. Különösen a kis- és középvállalatok profitálhatnak sokat kínálatunkból, mivel Apple eszközeik hatékony kezelésében is segítjük őket.

Szolgáltatások egyedi összeállításban

A frissen bejelentett, kifejezetten vállalatok számára kialakított iCentreCare szolgáltatáscsomag a kiterjesztett és baleseti garancia, valamint szervizmenedzsment mellett az iCentre hivatalos Apple szervizközpontjának szolgáltatásait is tartalmazza. A csomag többféle konstrukcióban is elérhető, tartalmát a vállalatok igény szerint testre szabhatják.

Az iCentreCare nemcsak újonnan vásárolt, hanem már meglévő - akár más kereskedőnél, 10 hónapnál nem régebben - beszerzett iPhone, iPad és Mac készülékekhez is választható, de még ennél régebben vásárolt eszközökhöz is elérhető. Rájuk a kiterjesztett és a baleseti garancia, valamint a szervizmenedzsment ugyan nem érvényes, javításuk esetén azonban a cég árkedvezményt ad.

Vállalati ügyfeleinek az iCentre emellett különböző finanszírozási megoldásokat, technikai segítségnyújtást és szerviztámogatást, technikai és mérnöki tervezést és kivitelezést, készülékvédelmet és készülékbeszámítási programot kínál, és a portfólióban a Mosyle Business vállalati eszközmenedzsment (MDM), Device Enrollment Program (DEP) és Apple Business Manager (ABM) szolgáltatások is helyet kaptak.

Eszközbeállítás érintésmentesen

Ügyfélkörében kis- közép- és nagyvállalatok, valamint oktatási intézmények is nagyobb súllyal jelennek meg, szolgáltatásaival az iCentre így a hazai piaci igényekre válaszol.

- Működésüket Microsoft környezettel támogató szervezetek például gyakran idegenkednek az Apple eszközök bevezetésétől, attól tartva, hogy vállalati infrastruktúrába integrálásuk és felügyeletük lehetetlen, de legalábbis túl bonyolult lenne - mondta lapunknak Bódis László, az iCentre operatív vezetője. - Aggodalmuk azonban alaptalan, termékeinkkel és szolgáltatásainkkal mindkettőre bevált, hatékony megoldást adunk.

Az iCentre nemcsak a Mosyle MDM licenceit értékesíti, hanem a szolgáltatás bevezetésében is segíti ügyfeleit, az Apple Business Manager és Apple School Manager IT felügyeleti portál segítségével pedig zero touch eszközbeállítást tesz lehetővé. Az értékesített eszközökhöz az IT menedzsment felületen létrehozza az Apple ID-ket - amelyek már nem a felhasználókhoz, hanem a szervezetekhez rendelhetők. A vállalatok házon belüli IT csapata vagy külső IT partnere pedig a webalapú MDM felügyeleti portálon távolról, az eszköz érintése nélkül elvégezheti az alapbeállításokat, és az eszközök egyenesen a végfelhasználóhoz szállíthatók ki.

Hirdetés

Eszközeiket az alkalmazottak így csak azonosítást követően tudják használatba venni, az MDM felügyelete alatt dolgozhatnak velük. További előny, hogy a vállalati Apple ID alapján vásárolt alkalmazások licencei is házon belül maradnak, vagyis személyi változásoktól függetlenül használhatók.

- Tíz-tizenöt fős vállalatok éppúgy érdeklődnek szolgáltatásunk iránt, és használják azt elégedetten, mint több száz darabos eszközparkot bevezető és menedzselő, nagyobb ügyfeleink - mondta Bódis László. - A kért alapbeállítások, különösen kisebb vállalatoknál elsősorban a biztonságos, egyszerű és hatékony eszközhasználatot célozzák, míg nagyobb szervezeteknél meglévő MDM megoldással történő integráció igénye is felmerül, amit szintén támogatunk. Szolgáltatásunk így a kliens eszközök és szoftverlicencek értékesítésétől kezdve a bevezetésen és az alapbeállítások elvégzésén át a végfelhasználóig és a szerviztámogatásig ível, és ügyfeleink minden elemét megkapják tőlünk, amivel szintén a bonyolultságot csökkentjük.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.