Már korábban is pályáztak Uniós támogatásra, amikor saját fejlesztésű társasházkezelő szoftverüket, a Webházmestert fejlesztették, így ismét saját fejlesztés mellett döntöttek, így született meg a MagicFlow. A fejlesztés EU támogatásból jöhetett létre, melyet az Új Magyarország Fejlesztési Terv által kiírt pályázaton nyert el a Magicom Kft. De nagy elvárások voltak a CRM rendszerekkel szemben, első sorban az információk mennyiségéből, sokféleségéből és komplexitásából fakadóan és azok eltárolhatóságával kapcsolatosan. Több programot teszteltek, több céggel tárgyaltak, mégsem találtak olyan költséghatékony és olyan szintű egyénre szabhatósági lehetőséggel rendelkező szoftvert, ami minden igényüket kielégítette volna. Már korábban is pályáztak Uniós támogatásra, amikor saját fejlesztésű társasházkezelő szoftverüket, a Webházmestert fejlesztették, így ismét saját fejlesztés mellett döntöttek, így született meg a MagicFlow. A „Flow” szó magában tartalmazza, hogy ez a cég vezetését és kollégáit folyamatában és időben látja el információkkal, megfelelő jogok kialakításával a kollégák a rájuk vonatkozó modulokat tudják feltölteni, módosítani, vagy éppen archiválni. A MagicFlow egyik fő modulja az elektronikus HR rendszer, amely az alkalmazottak személyes és munkaügyi adatainak kezelésén túl beépített speciális keresőrendszerrel bővített komplex toborzási nyilvántartást, a cég teljesítmény- és bónuszrendszerének részben automatizált online verzióját, illetve egy oktatásszervezési menüpontot foglal magában. Ez utóbbi azért is fontos, hiszen a MagiCom rendelkezik az IIP (Investors In People) minősítéssel, melyet olyan szervezetek nyerhetnek el, amelyek az emberi erőforrásaikat megtérülő befektetésnek tekintik - azaz kiemelt figyelmet szentelnek alkalmazottaik továbbképzésének. A sok tanfolyam, kapcsolódó tananyag és vizsga, illetve a lejáró certifikációk nyomon követésére a MagicFlow ezen modulja kiválóan alkalmas a gyors szűrési, illetve az email-es értesítési funkciókon keresztül. Ezen kívül egy komplett éves oktatási tervet tud mutatni a cég vezetői számára a képzési igények felmerülésétől kezdve egészen az oktatás lezárásáig, természetesen a kapcsolódó költségek tételes kimutatásával. A MagicFlow másik fontos modulja az iratkezelési rendszer, ami valamennyi bejövő és kimenő dokumentumot képes elektronikus formában tárolni. Az irat életciklus követése (az érkeztetés, iktatás, archiválás mellett) biztosítja az irat keletkezésétől a megőrzési kötelezettség lejártáig (selejtezésig vagy irattárba adásig) az irat követhetőségét, fellelhetőségét. A MagicFlow összetettsége és képességeinek komplexitása miatt a cég működésének nagy részét automatizálni tudta, amely már más cégek figyelmét is felkeltette.
EU TÁMOGATÁSBÓL JÖTT LÉTRE A MAGICFLOW - HR ADATBÁZIS ÉS IRATKEZELÉS EGYBEN?! IGEN, LEHETSÉGES!
A MagiCom Kft. 13 éve stabilan és megbízhatóan működő informatikai cég, aki nagy ügyfél és alkalmazotti adatbázissal rendelkezik, emellett nagy mennyiségű üzleti és belső HR információt kell eltárolnia, amelyeknek bonyolultsága és összetettsége már túlnyúlik az Excel táblázatok képességein. CRM szoftverre van szükség!