Az Oracle ismertette a felhasználók bevonását lehetővé tevő átfogó platformra vonatkozó termékstratégiáját és menetrendjét. Az Oracle WebCenter a portál-, a webes élménykezelési, a tartalom- és a közösségi számítástechnikai technológia átfogó, nyílt és integrált együttesét kínálja egyetlen programcsomagban. A vállalaton belüli és kívüli felhasználók bevonására szolgáló teljes körű megoldás, az Oracle WebCenter négy fő összetevővel rendelkezik: Oracle WebCenter oldalak – Az ügyfelek hűsége növelhető a webes felhasználói élmény menedzsmentjével, amellyel az üzleti felhasználók gyorsan hozhatnak létre, valósíthatnak meg, célozhatnak be és értékelhetnek ki többcsatornás online marketinganyagokat, releváns, optimalizált, tartalmas és az adott helyzetnek megfelelő webes élményt nyújthatnak, és a márkába történő bevonást és a webes jelenlétet a mobil- és a közösségi csatornákra is kiterjeszthetik. Oracle WebCenter portál – a korábban az Oracle WebCenter Suite és az Oracle WebCenter szolgáltatásokban megtalálható technológiákat egyesítő portál és összetett alkalmazások intuitív, személyre szabott és az adott helyzetnek megfelelő felhasználói élményt nyújtanak a vállalati alkalmazásokban a komponensek előre létrehozott készletein keresztül, amelyek a meglévő vállalati alkalmazások továbbfejlesztésére vagy új összetett alkalmazások létrehozására szolgálnak. Oracle WebCenter tartalom – egyesített tartalomkezelés, amely zökkenőmentes hozzáférést biztosít a szükséges információkhoz a megfelelő üzleti környezetben, ezzel segítve a szervezeteket a stratégiai tartalominfrastruktúra létrehozásában, amely a dokumentumok, képek és multimédiafájlok kezelésére szolgál és az adott helyzetnek megfelelő integrációt valósít meg a vállalati alkalmazásokkal. Oracle WebCenter kapcsolat – közösségi eszközök, amelyek felgyorsítják az üzleti folyamatokat azzal, hogy biztosítják a felhasználóknak az együttműködés lehetőségét a tevékenységek végrehajtásában és a belső szakértőkkel való kapcsolatteremtést az üzleti változások kezelése során. Az Oracle és harmadik félhez tartozó fejlesztők különböző szoftvereivel hitelesített integrációját megvalósító Oracle Fusion Middleware komponenseként az Oracle WebCenter lehetővé teszi, hogy az ügyfelek fokozzák és maximalizálják a technológiába fektetett befektetéseiket. „A szervezetek olyan megoldásokat keresnek, amellyel fokozhatják az ügyfelek hűségét és javíthatják az üzleti teljesítményt a belső és külső felhasználók maximális bevonásával. Az Oracle WebCenter legújabb változata közös nevezőt képez az Oracle Enterprise 2.0 valamennyi terméke között, ezáltal megkönnyíti az ügyfelek számára céljaik elérését. A portál-, webes élménykezelési, tartalom- és közösségi technológiák teljes skálájának egyetlen platformban történő egyesítésével az Oracle WebCenter olyan képességeket nyújt, amelyekkel gyökeresen átalakíthatók a szervezetek” – nyilatkozta Andy MacMillan, az Oracle termékmenedzsmentért felelős alelnöke.
Az Oracle bejelentette átfogó platformját
Egy termékben egyesíti a portál-, a tartalom-, a webes élménykezelési és a közösségi számítástechnikai termékek legjobb funkcióit