Stratégiai partneri megállapodást kötött a 4iG Csoport és az RTL Magyarország, amely kiterjed az RTL Magyarország televíziós csatornáinak, illetve az RTL+ streamingszolgáltatás terjesztésére, valamint műsorgyártási területeken történő együttműködésre.
A partnerség részeként a felek megállapodtak:
- az RTL Magyarország lineáris csatornáinak terjesztéséről, továbbá arról, hogy az RTL továbbra is elérhető marad a szabadon fogható mindigTV szolgáltatásban;
- 2025. januártól az RTL Magyarország mellett kizárólag a 4iG Csoport értékesítheti, illetve terjesztheti az RTL+ streamingszolgáltatását a hazai távközlési szolgáltatók közül. Ennek köszönhetően a Vodafone Magyarország és DIGI ügyfelei akár televíziós csomagjuk részeként is elérhetik majd az RTL+ teljes kínálatát, köztük az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzéseket;
- a következő években a 4iG Csoport műsorgyártási üzletága támogatja az RTL Magyarországot az UEFA Bajnokok Ligája-mérkőzéseinek közvetítésében.
A televíziós előfizetési csomagok részleteiről és az RTL+ streamingszolgáltatásnak eléréséről a 4iG Csoport a ONE márka bemutatkozásával egyidőben ad majd részletes tájékoztatást.
"Ez az együttműködés stratégiai jelentőséggel bír az RTL+ szempontjából, egyúttal fontos állomás az RTL Magyarország transzformációjában is, ahol a partnerségek kulcsfontosságúak a hosszútávú üzleti fenntarthatóság megteremtésében. Nagy öröm számunkra, hogy a megállapodás révén az RTL Magyarország hozzájárulhat a 4iG Csoport értékajánlatának gazdagításához. Két vezető piaci szereplő megállapodása ez, aminek legfőbb nyertesei nézőink lesznek" - mondta a bejelentés kapcsán Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.
"Fontos mérföldkő a 4iG Csoport életében a most bejelentett megállapodás, hiszen vállalatcsoportunk az egyedüli hazai távközlési szolgáltató, amely jövő év januárjától az RTL Magyarország teljes portfólióját biztosíthatja ügyfeleinek, legyen szó lineáris televízióról, streaming szolgáltatásról vagy szabadon fogható csatornáról. A partnerség nem csupán a nézőkért és előfizetőkért zajló versenyben jelent fontos állomást, hanem támogatja a hazai televíziózási szokások megújulását, valamint a háttérben végzett fejlesztéseinknek köszönhetően magasabb szintre emelhetjük a digitális televíziózást, illetve a streamingszolgáltatásokat Magyarországon" - hangsúlyozta Fekete Péter, a 4iG Csoport vezérigazgatója.
A 4iG Csoport a jövőben, már az új One márkanév alatt további, az RTL streamingszolgáltatását érintő és a hazai piacon egyedülálló TV előfizetési csomagokkal készül. Ezek részleteiről, és az RTL+ szolgáltatásainak eléréséről a 4iG Csoport a ONE márka bemutatkozásával egy időben ad majd részletes tájékoztatást.