A Brainery! Digitális Akadémia azoknak szól, akik a legkeresettebb és legjobban kereső újgenerációs szakemberek között akarnak elhelyezkedni - azoknak, akik adatalapú online megoldásokkal foglalkozva a webanalitika és az online kommunikáció terén képzelik el a jövőjüket. A Brainery! nemcsak képzést nyújt a számukra, hanem karrierlehetőséget is, betöltve ezzel az űrt, ami a szakemberhiány miatt keletkezett.
Extrém nehézzé kezd válni, hogy profi digitálismarketing-szakembert találjanak a cégek több adatorientált területre is. Pedig a kis- és nagyobb vállalatok ma már nem képesek hatékonyan létezni a digitális szakemberek munkája nélkül, sőt ennek hiányában a saját működésüket is kockára teszik. Ráadásul a HR osztály számára is nehéz feladat kiszűrni a jelentkezők közül azokat, akik valóban professzionális ismeretekkel és tapasztalattal rendelkeznek az online marketing területén, és a gyakorlatban is tudják kamatoztatni az ismereteiket. A cégek számára a képzett, rátermett digitális szakemberek a működésük egyik legfontosabb mozgatórugói lennének, mégis hiányoznak a fedélzetről. Az Intren és a JabJab szakemberei ezért indítanak útnak egy olyan vadonatúj képzési rendszert, amely arra hivatott, hogy olyan digitális szakembereket képezzen, akik gyakorlati szinten űzik a digitális marketinget. A digitális akadémia célja az, hogy a képzést elvégző tanulók ne csak egy oklevelet kapjanak kézhez, hanem akár a szervező és a képzésben résztvevő cégeknél, akár azok partnereinél, vendégelőadóinál munkát találjanak, hogy ott kamatoztassák majd a megszerzett tudásukat.
A Brainery! szeptemberben induló első, nyolchónapos webanalitikai képzése ötvözni fogja a gyakorlati és a tapasztalati tudást, és műfajában egészen közel áll egy intenzív gyakornoki programhoz. Azokat a jelentkezőket várják, akik pályamódosítók vagy pályaelhagyók, és a digitális marketing területén képzelik el a jövőjüket, de azokat is, akik esetleg egyetemen, főiskolán hallgattak webes technológiákat, vagy nem ismeretlen a számukra például egy adatelemző kurzus. A Brainery! ugyanakkor azokat is tárt karokkal várja, akik már a digitális marketing területén dolgoznak, de többet szeretnének tudni a Google Marketing Platform termékeiről, és profibb szinten akarják azokat használni.
A jelentkezés során egy vezetett beszélgetés során találhat egymásra a képzést nyújtó szakembercsapat és az érdeklődő, így biztosítva, hogy aki elkötelezi magát a tanulás mellett, annak a lehető legnagyobb esélye legyen a valódi sikerre. A képzés programját a piac vezető szereplőivel állították össze, és az órák rugalmasan hibridek lesznek, személyesen, de online is részt lehet rajtuk venni. Az érdemi projekttapasztalat mellett a résztvevők valódi networking lehetőségekhez jutnak, több hazai cég digitális csapatait vezető kollégákkal kerülhetnek szakmai kapcsolatba. A szervezők rugalmas fizetési feltételeket kínálnak, sőt aki a képzés végén munkát talál valamelyik partnercégnél, az jó eséllyel mentesülhet is a képzési díj megfizetése alól.
A Brainery küldetéstudata az, hogy az általa képzett szakemberek valódi tudással felvértezve induljanak el a munkaerőpiacon, és tudjanak a cégek számára hatékonyan működő digitális marketing megoldásokkal szolgálni. A résztvevők közvetlen közelről ismerik meg a Google nagyvállalati termékeit, és tesztelni, elemezni, javasolni tudnak majd, amivel régóta hiányzó értéket tudnak teremteni. A kikerülő hallgatók pontosan azokat a stratégiai fogásokat fogják elsajátítani, amelyeket a Brainery! előadóinak csapatai 2022-ben a legnagyobb hazai ügyfeleknél már sikeresen vetettek be a munkájuk során.