"A Magenta 1 üzleti ügyfeleinknek szóló változatát úgy alakítottuk ki, hogy kellő rugalmasságot nyújtson a vállalkozásoknak, és minden munkatárs számára a munkaköréhez leginkább illeszkedő szolgáltatásokat és díjcsomagokat választhassák ki széles kínálatunkból. A Magenta 1 Business kedvezményeivel és díjmentes üzleti alkalmazásaival a cégek versenyképesebbé és hatékonyabbá válhatnak."- mondta Lakatos Péter, a Magyar Telekom kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.
A Magenta 1 Business a következő szolgáltatáselemeket foglalja magában: mobiltelefon, mobilnet, vezetékes internet, vezetékes telefon, valamint informatikai megoldások. A kedvezménycsomag optimális összeállításának érdekében az ügyfeleinknek lehetőségük van nemcsak új szolgáltatáselemeket igényelni, hanem - az esetek többségében - a bevált, megszokott szolgáltatásaikat is bevonni az új ajánlatba. Az informatikai megoldással díjmentesen lehet hozzájutni az adatok biztonságát garantáló vírusvédelem szolgáltatáshoz, továbbá a jogtiszta szoftvereket és üzleti levelezést kínáló Office 365 Vállalati Alapverzióhoz.
A kedvezménycsomag számos előnyt jelent az előfizetők számára, a vállakozók egy szolgáltatótól vehetik igénybe az üzletvitelhez szükséges telekommunikációs és informatikai szolgáltatásokat, mindezt kedvező havi díjjal, amely minden említett szolgáltatást magában foglal. A Magenta 1 Business előfizetői dedikált ügyfélkiszolgálásban részesülnek az üzleti telefonos ügyfélszolgálaton, illetve az online chat funkcióval is kényelmesebben intézhetik ügyeiket. A Telekom mindezeken felül extra készülékkedvezményt is kínál bruttó 30.000 Ft értékben mobiltelefon, laptop vagy táblagép vásárlására.