Az LCD televíziók iránti növekvő kereslet teszi indokolttá a két cég megállapodását, és az S-LCD vállalat további bővítését. Az S-LCD a Sony és a Samsung 2004-ben létrehozott vegyesvállalata: céljuk az volt, hogy közösen gyártsanak hetedik generációs LCD paneleket. A megállapodás értelmében a 7G kijelzők eddigi termelését 15.000 darabbal növelik havonta, és így a forgalom júliusra eléri a 100 milliárd won-t (ez közel 98 millió dollárt jelent).
Az új gyártósor, mely már a legfejlettebb, 8G (azaz 8. generációs) 2007 őszére éri el teljes kapacitását, akkor mintegy 50.000 egység gyártására lesz képes havonta. A 8G gyártósor legfontosabb újítása, hogy már 2 x 2,5 méteres üvegtáblákat képes feldolgozni a 7G-s üzemben használható 1,87 x 2,2 méteresek helyett.
A vállalatok közleménye szerint a Samsung továbbra is az üzleti felhasználók piacára szeretne fókuszálni az S-LCD-nél készülő termékekkel, míg a Sony a költséghatékony és jó minőségű, nagyképernyős televíziók piacában látja a legoptimálisabb felhasználást.
Új LCD gyártósor kétmilliárd dollárért
A Sony és a Samsung közös gyártósort tervez a legújabb generációs LCD kijelzők gyártására. A két cég hétfőn jelentette be a mintegy kétmilliárd dolláros megállapodást.
Hirdetés
Hirdetés