A munkahelyeket megcélzó új közösségi hálózaton lesz hírfolyam, lájkolás és csevegőablak, állítja a Facebook illetékese, Julien Codorniou, aki szerint a Facebook-fejlesztések 95 százalékát a Facebook at Workbe is beépítették. Az új Facebook-platform felhasználói azonban speciális profilokat hozhatnak létre, amelyek különböznek normál Facebook-profiljuktól. A hivatásosoknak szánt Facebook emellett exkluzív termékekkel, köztük biztonsági eszközökkel is bővül.
Az új Facebook bétatesztelése januárban indul, használata meghívásos alapon történik, és ingyenes lesz a vállalatok számára. Tényleges beindulása után bármely cég csatlakozhat hozzá, a prémiumszolgáltatásokért, például az analítikákért és az ügyfélszolgálatért azonban fizetni kell, de Codorniou szerint csak havi pár dollárt felhasználónként.
Bár a Facebook illetékese szerint a Facebook at Work megszólalásig hasonlít majd a megszokott Facebookra, azért lesznek különbségek. Hogy a legfájdalmasabbat említsük: Candy Crusht nem játszhatunk majd rajta…