Bár a szervezetek többsége a marketingtevékenység során gyűjti és kiértékeli az ügyfelek visszajelzéseit, és egyre inkább figyelemmel kíséri a közösségi hálókon zajó párbeszédet is, jellemzően nem tudja összekötni ezeket az információkat más adatokkal, így arról sem kap teljes képet, hogy megítélése, az ügyfelek hangulatváltozása miként hat az üzletmenetre.
Az Oracle Data Cloud részeként most bejelentett Data as a Service (DaaS) for Customer Intelligence a nagy mennyiségű, strukturálatlan adat gyors elemzésével, és a kinyert információk összevetésével ebben segít. A közösségi és a vállalati csatornák felől érkező adatokat összevető felhőszolgáltatással a vállalatok könnyebben azonosíthatják és kezelhetik az ügyfelek problémáit, feltárhatják az ügyfélélmény és az eladások alakulása közötti összefüggéseket, és megérthetik, hogy miként növelhetik ügyfeleik elégedettségét.
Olyan technológiákra épül az Oracle DaaS for Customer Intelligence, mint például a 20 nyelven elérhető szövegelemzés és az Oracle Semantic API, amely az adatok 95 százalékos pontosságú kategorizálásával biztosítja, hogy az információáradatból a vállalat az ügyfelek szempontjából fontos visszajelzéseket nyerje ki. A felhőszolgáltatás tág határok között méretezhető, a szervezetek naponta akár 40 millió weboldalt és 100 millió szöveges dokumentumot is elemezhetnek vele. Az Oracle DaaS for Customer Intelligence önálló szolgáltatás, amely összeköthető a vállalat más üzleti elemző eszközeivel, az Oracle Data Cloud részét képező DaaS for Marketing és DaaS for Sales megoldásokkal, valamint más felhőszolgáltatásokkal is.
Az Oracle felhő alapú megoldásaival a Magyarországi Oracle Felhasználók Egyesülete, a HOUG múlt héten, Siófokon megrendezett konferenciájának több mint 450 résztvevője közelebbről is megismerkedhetett a technológiai újdonságokat bemutató, szakmai előadásokon és hazai esttanulmányokon keresztül.