A nagyratörő elképzelések szerint a Kínában jelenleg közel 20 városban - többek között Pekingben és Sanghajban - jelenlévő Uber további 100 településen fog megjelenni az elkövetkező évben. A szolgáltatás csupán egy éve debütált a hatalmas népességű távol-keleti országban, ahol növekedése messze felülmúlta a más országokban elért növekedés mértékét. A kezdetekkor meglévő mindössze egy százalékos piaci részesedésük kilenc hónap elteltével 30-35 százalék körül van a vezérigazgató szerint. Kalanick elismeréssel szólt a kínai kormányzatról, amely nyitott az Uber merőben újszerű üzleti modelljére, és több városban partnere volt a cégnek. Másik komoly helyi szövetségesük Kína legnagyobb keresőszolgáltatása, a Baidu.
Egyébként Kínában is az Uber tevékenységét érintő szigorúbb szabályozás bevezetését tervezik, ami lelassíthatja a cég gyors növekedését, Kalanick azonban érdekes módon üdvözölte a szabályozási törekvéseket.